Beoordeeld op 19 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn in het Hilton hotel gaan ontbijten, zeker een aanrader, zeer vriendelijk personeel. Het enige wat miste was kaas en vlees als beleg voor op ons brood. Voor de rest was er niets op aan te merken.

Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 7 augustus 2017

In de lobby is er een drukte van jewelste.
We hadden een kamer met zicht op de Falls. Prachtig! Uitzicht 10/10.
De kamer was super. We hadden 2 King size bedden in 2 aparte ruimtes gescheiden door de badkamer (met apart toilet), een douche en een reuze bubbelbad. In de kitchenette waren koffiefaciliteiten en frigo voorhanden. Alles zeer net.
De ontbijtruimte is hectisch. Het aanbod is niet zoals we gewoon zijn in andere Hiltons. Dit is dan ook geen hotel om te relaxen, je wil zo vlug mogelijk naar de Falls!

Kamertip: kamer met fallsview
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn erg tevreden over het verblijf van 1 nacht in Hilton at the Falls. We kregen een upgrade en hadden ruime suite met aparte kamer met queenbed en kingsize bed op de 45e verdieping. 'Amazing' uitzicht op de watervallen. Tevens op het vuurwerk, elke avond om 22 uur.
Met 5 euro pp bijbetaling is het s'ochtends uitgebreid ontbijten in Watermark restaurant op 33e verdieping. Alles wat je hartje begeert!
Zelf naar vragen, want voor 'gratis' ontbijt op BG staat grote rij.
Ook zelf parkeren bleek included!
Zeer tevreden over Hilton dus! One time in our lives experience!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Aangezien ons programma wijzigde zijn we bij dit hotel uitgekomen. Hotel is groot en heeft uitzicht op de watervallen. De geboekte kamer zou stadzicht hebben.. Als een muur ook tot dat zicht wordt gerekend. De kamer verder is oké maar gezien de prijs, verwacht je meer. De douche is echt Hilton onwaardig. Een zacht straaltje water komt naar beneden druppelen. Parkeren kost 35 dollar. Om de hoek van het hotel parkeer je voor 5 dollar per dag (staat je auto wel buiten).

Kortom, teveel betaald of te hoge verwachtingen.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Hilton_Niagara_Falls, General Manager van Hilton Niagara Falls/Fallsview Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2017

Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We hope that if you return to the area, you will give us another try.

Thank you,

Paul Ford

Beoordeeld op 30 november 2016

In dit hotel gezeten in augustus 2016, kamer had uitzicht op de Niagara Falls. Leuk om te hebben, alleen had ik het gevoel van "vergane glorie". Natuurlijk nog steeds een goed hotel, maar had voor dit geld wel iets meer verwacht.

Watermark Restaurant was leuk om in de avond het vuurwerk en de falls te zien, alleen erg duur. Bediening was goed, eten ok.

Lopen naar de falls rond de 10 minuten, dus perfecte ligging.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie