Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

We verbleven hier voor twee nachten . We hadden een kamer met uitzicht rechtop de watervallen wat prachtig is dat zeg je schuift de gordijnen opzij en hup het gave natuurgeweld kun je mooi aanschouwen . De kamer was erg ruim en voorzien van heerlijke bedden twee stuks en zitje erbij ook nog ! Zeer ruime badkamer met daar zelfs tv erin . Alles was netjes en goed onderhouden . We hebben gebruik gemaakt van ontbijt op de 13 verdieping wat erg uitgebreid was voor omgerekend 13 euro pp . Enige nadeel is 29 cnd dollar per nacht parkeren en WiFi in lobby gratis en opkamer kost 10 euro per nacht extra wel heel goede en snelle verbinding! Wij vonden dit hotel zeker het geld waard .

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 15 juli 2017 via mobiele applicatie

Kamer op de 19e met geweldig uitzicht op de watervallen. Kamer groot en van alle gemakken voorzien. Oa jacuzzi en "haard"
Ontbijten en koffie in de Starbucks in de lobby. Loopafstand naar watervallen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 21 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer centraal gelegen hotel met prachtig uitzicht op de Niagara watervallen. De kamers kunnen gemoderniseerd worden maar zijn zeker nog niet slecht. Aardig zwembad met minstens zo goed uitzicht. De ambiance aan het zwembad en aankleding kan zeker verbeterd worden. Tip: Verblijf je een paar dagen in dit hotel, de parkeerkosten zijn erg hoog. Parkeer in het nabij gelegen casino. Ga de laatste dag lunchen in het casino en je krijg een uitrijd kaart gratis.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016 via mobiele applicatie

Bij het inchecken kun je je kamer upgraden naar een kamer met zicht op de niagara falls. Dit is een absolute aanrader. Vooral als het vuurwerk in de avond is heb je eerste rangs zitplekken. Absolute aanrader

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 25 april 2016 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel met fantastisch uitzicht op beide watervallen. De kamers zijn ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. Wij hebben een kamer geboekt met uitzicht op de watervallen. Helaas gaan s'avonds laat de lampen die de watervallen verlichten uit en hebben laat in de avond alleen van het geluid kunnen genieten

Datum van verblijf: april 2016