Beoordeeld op 4 september 2017

Een fantastisch hotel. Wij kregen nog een upgrate naar een grotere kamer. Goede service valetparkeren wel duur maar je auto heb je niet nodig. Alleen het zwembad heeft geen omkleed cabines jammer. Het uitzicht meer dan fantastisch. Het is duur maar zeker het geld waard. Wij hebben genoten. Ook een tour is in het hotel te boeken en dezecwas ook goed.

Kamertip: Vraag een kamer op bv de 7e verdieing. Ook niet te hoog want dan wordt de waterval weer erg klein.En natuurlijk uitzicht op de falls.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben in dit hotel 1 overnachting gehad. Mooi hotel en mooie kamers. Wij hadden kamer op verdieping 8. Het uitzicht was daar goed maar hoe hoger des te beter het uitzicht. Jammer dat er s'ochtends niet een ontbijtbuffet is. Wij kwamen er s'ochtends pas achter dat je het ontbijt moet bestellen. Parkeren is vrij duur ten opzichte van andere hotels in andere steden die wij bezocht hebben. En als je wilt uitcheken en je krijgt dan nog een rekening voor de WiFi dat vind ik echt niet kunnen voor zo'n hotel! 3 weken in allerlei hotels geweest met goede WiFi maar dit was de 1e keer dat we moesten betalen. Nadat we het gezegd hadden dat we er niet mee eens waren hebben we het dan ook niet hoeven te betalen. Maar voor het uitzicht kun je niet beter zitten denk ik.

Datum van verblijf: augustus 2017
Krista W, Director of Operations van Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017

Thank you for taking the time to complete the Guest Satisfaction Survey in regards to your recent stay at the Niagara Falls Marriott Fallsview Hotel & Spa.

As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. Please accept our sincere apology for the price of parking, the miscommunication with the breakfast as well as wifi. We have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure that is corrected moving forward.

Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Niagara Falls.

Sincerely,
Krista Wilson
Director of Operations

Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

We wouden voor onze eerste nacht canada een goed hotel met uitzicht dus voor het marriot gekozen . Jr. Suite met 2 persoons kingsize bedden en falls vieuw! En dat is wat we kregen! Perfect. Niet anders verwacht van het marriot! Netjes, schoon en luxe! Ruime badkamer met heerlijke bedden en een ruime kamer met een prachtig uitzicht op de horseshoe falls en het us gedeelte was ook goed zichtbaar! Vanuit het marriot via een brug over de grote weg loop je zo naar een gondel loft die je voor 2,50 enkele reis naar beneden brengt of voor 5 een retourtje naar de niagara falls. Echter kan je ook heerlijk zelf weer naar boven lopen door de staatjes met alle grote hotels. Leuke restaurantjes en coffie bars!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 1 november 2016

Probeer een kamer te krijgen vanaf de 18e etage en hoger. Het uitzicht op de watervallen zijn fantastisch en ook in de avond als de verlichting bij de watervallen aangaat. Mooie ruime kamers en ramen tot aan de vloer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 mei 2016

Bij aankomst werden we vriendelijk geholpen. We kregen een kamer op de 20ste verdieping. Helaas hadden we geen kamer met uitzicht op de watervallen, wat we wel geboekt hadden (we zaten aan de zijkant en konden een beetje van de watervallen zien). Toen we dit aangaven zeiden ze dat we deze kamer geboekt hadden. De kamer verder was ruim en mooi. Het hotel ligt direct aan de Niagara Falls en vanuit de lobby kijk je erop uit. Er is geen gratis wifi op de kamer maar alleen maar in de lobby.

Kamertip: Bekijk goed wat je geboekt hebt, want ook al heb je met uitzicht op de watervallen geboekt kun je dus een kamer aan de zijkant krijgen.
Datum van verblijf: mei 2016