6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst bij inchecken. Hotel ligt aan drukke weg richting het centrum. Supermarkt en fast-food restaurants aanwezig. Ontbijt is niet inbegrepen, kan eventueel bij de irish pub ernaast. Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw. Deze kamer was schoon ruim en rustig. De Niagara falls liggen op een kwartiertje rijden. Parkeren daar kost 22 dollar, maar dan kan je ook s avonds terugkomen om het vuurwerk bij de falls te bekijken.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede service, goede faciliteiten en kamers. Vooral het gastvriendelijke personeel viel op. 30 min lopen naar de niagara falls. Ontbijt was matig, diner is aanliggend ierse pub daarentegen wel weer erg goed. Voornamelijk is de overweging afstand naar centrum/falls mijn inziens

Verbleef: juli 2016, reisde alleen
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juli 2016

Good Afternoon,

Thank you for the great review. Hopefully on your next trip to Canada you will make your way to Niagara and eventually our hotel.

Regards,

Paul Cade
Assistant General Manager

3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamers, erg ruim en heerlijke (brede) bedden. Badkamer was netjes, ruim verder niet bijzonder. Balkon aan middagzon-kant, dus nog lekker buiten kunnen zitten om wat te drinken. Afstand naar de watervallen was lopend te doen, maar de hop-on-hop-off-bus-halte was ook vlakbij. Ontbijten bij inpandige Int. House Of Pancakes (IHOP). Helaas geen free wifi

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Paul C, Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2016

Hi Chantal,

Thank you for staying with us. Due to the language barrier I will keep it short. Safe travels and we hope to see you again sometime in the future.

Best,

Paul Cade
Assistant General Manager

28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt niet op een loopafstand naar het centrum van het stad. De receptioniste was vriendelijk en informeerde ons wat je kunt doen en waar onze kamer was. 'S avonds wanneer je in het gebouw wilt komen, dan moet je de deur openen met je kamerpasje. Dit vond ik erg vervelend en bij de meeste deden ze het niet. Drink en snackmachine waren halfleeg. De kamer ziet er wel goed en schoon uit. Voor 1 nacht is dat wel te doen, maar zou niet nog een keer terug willen komen.

Verbleef: september 2015, reisde met familie
25 mei 2015 beoordeeld

Een oud hotel en slecht onderhouden. Kamers zijn gelegen rondom een overdekte binnenplaats met zwembad en kinderspeelplaats. Een echt Sporthuis Centrum hotel! Kamer gelegen aan die binnenplaats hebben veel geluidsoverlast van luidruchtige Amerikanen en vooral Spaans sprekende gasten. Het is duidelijk dat je in Niagara Falls niet veel moeite hoeft te doen voor het toerisme. Hotel is ver buiten het centrum gelegen en vooral ver van de Falls. De bus <Gowest> stopt voor de deur maar die is aardig aan de prijs ($.7,- per persoon) voor een ritje. Overigens heeft deze bus een onbegrijpelijk rijschema en men kijkt niet op een kwartier of meer (vooral s’avonds). Naast hotel een grote supermarket met zeer goed personeel. Kamer was leuk ingericht, met koffie/thee faciliteit en kleine kitchenette maar geen kluisje. Neem echter geen kamer bij de kinderspeelplaats! Badkamer is hoognodig toe aan renovatie. Hotel is toereikend voor een nacht.

Kamertip: Geen kamer bij kinderspeelplaats
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Paul C, Assistant General Manager van Best Western Plus Cairn Croft Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2015

Hello,

Thank you for taking the time to write a review. My apologies but the language barrier prevents me from completely understanding your review. I see you mentioned that you purchased WEGO Shuttle passes for $7.00 + tax per person. Definitely a good idea considering the bus stops right outside of the hotel.

Thank you,

Paul C