Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (736)
Beoordelingen filteren
736 resultaten
Waardering van reizigers
128
250
196
99
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
128
250
196
99
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 736 beoordelingen
Beoordeeld op 8 juli 2016

Samen met mijn vrouw hebben we 3 nachten in de Novotel Toronto Mississauga Center geslapen. Als Accor LeClub Goud lid (en voorheen meerdere jaren Platinum lid) heb ik in vele tientallen Novotels geslapen.
Helaas was dit mijn slechtste ervaring ooit. Mijn 3 grootste ergernissen waren:
- Vies en verjaarde kamer
- Geen LeClub lokaliteitsvoordelen
- Chaotisch en koud ontbijt waarbij veel eten op was.

Kamers
Bij aankomst in de kamer was deze niet goed schoon. De ramen naar buiten zaten onder de vingerafdrukken, ook de raam tussen de kamer en badkamer zit onder de spetters die er duidelijk al veel langer zitten. De spiegels in de badkamer waren ook niet goed schoon en zaten onder de spetters. Als grootste ergernis lagen er 4 schaamharen op de wasbak.
Verder is de kamer wat verjaard, tapijt zit onder de vlekken en staat zelfs omhoog midden in de kamer. Voegen in de badkamer hebben schimmel.
Ik vraag me af of het management weleens spontaan een kijkje neemt in de kamers?

LeClub acceptatie
Ik heb dit hotel gekozen omdat het een Novotel is, een hotel waarvan ik (normaal gesproken) weet wat ik krijg. Verder zou ik door mijn status beter behandeld moeten worden.
Helaas werden geen enkele van mijn LeClub voordelen erkend. Dit hotel (wat niet eigendom is van Accor maar franchisenemer is) maakt gebruik van de Novotel naam en het Accor klantenbestand maar levert niet de loyaliteitsdiensten die daarbij horen. Een loyale klant moet niet vragen om zijn loyaliteitsvoordelen maar moet het standaard toegewezen krijgen (zoals wel het geval is in andere Accor hotel).
Daarnaast gaf de front desk medewerker aan het einde van ons gesprek aan dat het klopte dat hun hotel de LeClub regels niet naleven als andere Accor hotels.

Ontbijt
Chaos!! Er waren 4 medewerkers aanwezig en ze waren allemaal chaotisch bezig. Het restaurant is opgedeeld in 4 delen waar iedere medewerker zorgt voor zijn eigen deel. Mensen werden weggestuurd naar andere delen omdat de medewerker het niet bij kon houden.
De tafels werden niet opgeruimd. De sap automaat liep over en de vloer zat onder het sap maar niemand maakte dit in de half uur dat wij daar zaten schoon. Het brood was op, toen we naar nieuwe vroegen duurde het meer dan 5 minuten tot er meer kwam.
Er is hier duidelijk gebrek aan ervaring maar ook gebrek aan management!

Mijn mening dit hotel voldoet niet aan de Novotel eisen, Accor zou ze meteen uit de groep moeten sturen.
Voor mij nooit meer Novotel Toronto Mississauga Center

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Brendan B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank R, General Manager van Novotel Toronto Mississauga Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2016
Google-vertaling

Dear Brendan B
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Sincerely,
Frank Russo
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juni 2016

Kamer op de 6e verdieping.
Was schoon, maar wel muffig, kon geen raam open. Bank die er stond was ook een bedbank, was beetje smoezelig. Burostoel zat geen schuim meer op en ook vies.
Mooie flatscreen tv en douche redelijk, zoals in de meeste gemiddelde hotels.
Airco maakte teveel herrie om in de nacht aan te laten.
Let op als je rond de spits moet rijden, veel verkeer/files.

Buffetontbijt prima, maar sommige banken in reataurant zeker aan vervanging toe, je zakt er helemaal in .
Hotelparking prima voor 13 dollar per nacht.
Vlakbij grote luxe shopping mall.
naar de watervallen ongeveer 1.30 uur rijden, Een echt toeristische stad, leuk dat aan de andere kant de USA ligt.Genoeg te doen en te zien.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank rotorynette
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank R, General Manager van Novotel Toronto Mississauga Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2016
Google-vertaling

Dear Rotorynette,
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better overall experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Kindest regards,
Frank Russo
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 mei 2013

we hebben gedurende een 14 daagse reis door Canada in verschillende hotels overnacht en het Novotel in Missisauga had een goede service; goed ontbijt en voor onze trip een perfecte locatie. Bezoeken aan Toronto of de Niagara watervallen waren vanuit Missisauga goed te doen. Ook Square One was in loopafstand.

Datum van verblijf: mei 2013
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Rudi O
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
NovoAFOM, Assistant Front Office Manager van Novotel Toronto Mississauga Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken