5 mei 2017 beoordeeld

Het hotel is netjes en goed aan het water gelegen in Kingston. De kamers zijn van voldoende ruimte maar niet overmatig groot. De hygiene kan beter, het anti slip badmatje dat nog nat over het bad hing zat nog vol met schaamhaar, wat niet zo netjes is. Het zwembad daarentegen was keurig schoon en ook de doucheruimte, al miste hier wat douche zeep/ shampoo. Parkeren kost 22 dollar wat voor deze regio best prijzig is. Het om de hoek gelegen Italiaanse restaurant Casa is aan te bevelen. Het ontbijt bij het hotel is prima en aan te raden met uitzicht op de haven. Ik zou het hotel aanbeleven voor een bezoek aan Kingston.

Helaas hadden we een fout gemaakt met het boeken van de kamer, de vorige avond toen we nog in Ottawa verbleven. Waarbij we dezelfde dag hadden geselecteerd. Natuurlijk hadden ze dat kunnen begrijpen, gezien je anders voor de deur wel aan de balie je direct meld op dat tijdstip van boeken. Wij kwamen er achter bij het inchecken, waarbij de heer aan de balie niet erg meewerkend en coulant was. We hadden een no show van de vorige nacht en moesten gewoon nog een nacht betalen. Dit terwijl we met ons volgende bezoek Homewoods by Hilton in Kingston telefonisch contact opnamen voor de foutieve boeking en ze zonder enige kosten en moeite de boeking voor ons wilden aanpassen. Echt een top service van de manager in Kingston.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
9 maart 2017 beoordeeld

Hygiene was niet goed, bij aankomst stonden er vieze dingen in de koelkast, de tweede dag lag er een vieze poetsdoek in de badkamer. De electriciteit viel uit in de badkamer, er moest iemand langs komen voor een reset.

Positief: Ligging

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten in een zaken hotel terecht te komen, maar ook al is dit deels zo het is een erg fijn hotel. Ruime kamers, kinderbedje aanwezig, goede ligging en vriendelijk personeel. Later uitchecken was geen probleem zonder extra kosten.

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
31 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt mooi centraal in Kingston. Je loopt van hieruit makkelijk het centrum in, of langs het water naar mooie plekjes. De kamers zijn niet groot, maar netjes en met een luxe uitstraling. De parkeergarage ligt onder het hotel en kost ca. 20 EUR/dag. Doen, want er zijn ook geen echte alternatieven.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Delta Waterfront is enkel toegankelijk via ondergrondse parking, wat eerst wat vreemd aanvoelt maar wanneer je het hotel in komt kan je snel genieten van het mooie zicht op de haven. Zo mooi ook was het zicht vanuit onze kamer. Prachtig bij zonsondergang. Hotel is goed gelegen voor stadsbezoek. Wandeling naar Fort Henry is wel zo'n 3,2 km lang langs grote wegen. Kamer kon netter. Spinnenwebben aan de ramen en veel stof op de glazen legplanken in de badkamer. De terminal leest ook niet goed Visakaart want er was zogezegd een kredietprobleem op mijn kaart voor 20 dollar, wat helemaal niet kon en verder ook nergens in Canada een probleem meer was.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie