Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.055)
Beoordelingen filteren
1.055 resultaten
Waardering van reizigers
329
407
203
79
37
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
329
407
203
79
37
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.055 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juni 2012

Heb hier een periode van een week en een periode van 3weken verbleven.
De kamers zijn goed, ruim, alle standaardzaken aanwezig alsook een strijkijzer.
De badkamers zijn ruim. Douchen gebeurt in de badkuip met een sproeier die aan de muur bevestigd is. Hier kwam naar mijn zin wel te weinig water uit.
Het klimatiesysteem in de kamer kan je niet volledig afzetten waardoor er steeds een blazer actief is die nogal wat lawaai maakt.

Het restaurant bevindt zich niet in het hotel zelf, maar op de benedenverdieping van het aanpalende kantoorgebouw dat via een passage te bereiken is. Indien er veel volk is kan je 's ochtends wel lang op je ontbijt wachten. Voor fruitsap moest ik !6$! bijbetalen.
De menukaart voor avondeten is uitgebreid en veel variatie. Ook een dagelijkse suggestie van de chef voor meer variatie.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ik was in een vorig hotel mijn elektriciteitsomvormer kwijtgespeeld, en ik heb gratis een andere te leen gekregen. Ze vroegen enkel een waarborg van $10.
De mensen van het hotel kennen de regio goed en staan klaar met tips voor avondje uit.

Het hotel ligt midden in de stad waardoor alles zeer dicht in de buurt is. Je kan perfect te voet veel restaurants, een museum, winkels, ... bereiken. Op 1minuut stappen sta je aan het water!

Kamertip: Vraag een kamer die uitzicht geeft op het water in plaats van op het binnenplein.
  • Verbleef: november 2011, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dries V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DavePower902, General Manager van Four Points by Sheraton Halifax, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DavePower902, General Manager van Four Points by Sheraton Halifax, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DavePower902, General Manager van Four Points by Sheraton Halifax, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2017

  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DavePower902, General Manager van Four Points by Sheraton Halifax, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken