Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Digby
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Hotels in de buurt
Beoordelingen (759)
Beoordelingen filteren
759 resultaten
Waardering van reizigers
351
270
101
32
5
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
351
270
101
32
5
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 759 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Indrukwekkende oprijlaan, en ook het hoofdgebouw is prachtig. Efficiënte ontvangst, kamer prima, maar kleine badkamer die wel wat opgeknapt mag worden. Mooi groot verwarmd zwembad, met handdoeken service. Goed onderhouden tuin. Sfeervol klassiek ingericht hotel. Restaurant op hoog niveau, maar ook aan de prijs. Al met al prima verblijf.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MarcusAlmere
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRLB72, General Manager van Digby Pines Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2017


Uw vriendelijke woorden worden zeer gewaardeerd, bedankt. Hopelijk blijft u bij ons op uw bezoek aan het Digby gebied.

Vriendelijke groeten,
Rene LeBlanc
Algemeen directeur
Digby Pines Golf Resort en Spa

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2014

Wij verbleven op onze rondreis door Canada 2 dagen in dit hotel. Het hotel gekozen vanwege de ligging en het uitzicht en hotel was tov de vele mooi en gezellige inns en B&B voorzien van een buiten zwembad.

Digby is een typisch plaatsje zoals vele in NS. Als je het niet hebt gezien , mis je niet veel. Het tij verschil is wel heel part om te zien Wij waren er vanwege de vele walvisvaarten in deze omgeving.

Aan te raden is om een tocht vanaf Brier eiland te maken met Mariner tours. Eerlijk en oprechte mensen, zo konden wij nog na betaling de boot af omdat de eigenaresse ons vertelde dat het een slecht dag was om de beesten te zien.

Ontvangst was aardig en attent.

Kamer was erg klein en benauwd! Maar die bleek later nog groot in vergelijking met de badkamer, die was verschrikkelijk, overdwars de badkamer in en dan pas de deur sluiten. Staand douchen als
je 1.89 ben gaat alleen met je hoofd schuin of dicht tegen de muur aan.

De kaas- en noten/fruitschotel bleef ook na de ontvangst gewoon vuil op de kamer staan!

Bedden zijn smal en kort.

Hotel schraalt 'oude' luxe uit, veel achterstallig onderhoud. Tuin erg mooi en onderhouden. Ruime parkeergelegenheid.
Zwembad , goed formaat, handdoeken service maar muren rondom bladeren af , is oud en beetje rommelig.

uitstraling hotel beetje kasteel idee.

Restaurant op hoog nivo, niet gegeten, maar gezien type menukaart en gast is dit te zien.

Op dag van uitcheck gebruik gemaakt van ontbijtbuffet. In zijn algemeenheid teleurstellend. Wij werden aan een kleine ronde tafel gezet, op zich niks mis mee, echter moet je bij een kleine ronde tafel niet tegenover elkaar hoeven te zitten.

We hebben deze geweigerd en met moeite een andere opnieuw opgedekt. Let wel er was voldoende ruimte en tafels.

Buffet viel tegen.
Zeer kleine glazen voor de sappen, hierdoor veel geloop door gasten en wachtrijen, simpel te verhelpen door grotere maat te kiezen.

Buffet is meer gereicht op warme gerechten. het buffet zag er gebruikt uit en daarmee bedoel ik dat bv iemand heeft porringen opgeschept de lepel half volligt na te lekken op een nog vollere schotel waarop je de lepel neerlegt.

De warme bakken, shaving dishes, stonden overdwars dicht bij elkaar zodat je niet goed kon zien wat er in zat of kon pakken. Geen gerechtenbordjes erbij.

Geen kaas of vleeswaren.

Wellicht had t te maken dat het management aan twee tafels zat te ontbijten, zo ook de ontbijt supervisor.

De rekening die we kregen was hoger dat de informatie die we hadden gekregen via de receptie. De prijs was 6 dollar hoger maar die was alleen van toepassing als je vooraf had gezegd dat je kwam ontbijten.

Alleen moet dat wel tegen je gezegd worden en dat was niet het geval.

Koffie werd geserveerd in overvloed.

Melding gemaakt bij uitcheck, de prijs werd aangepast en de kaasschotel is ons aangeboden.

Op zich prima geregeld.

Kamertip: Kijk ook eens naar de leuke inns en B&B
Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank John M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRLB72, General Manager van Digby Pines Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRLB72, General Manager van Digby Pines Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PRLB72, General Manager van Digby Pines Golf Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken