“Alaska king crap - sirloin”

The Keg Steakhouse + Bar - Whistler
Reserveren met OpenTable
The Keg Steakhouse + Bar - Whistler is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 44 van 201 Restaurants in Whistler
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
26 november 2017 beoordeeld

We waren hier 19/11 ivm mijn verjaardag, alhoewel het toevallig ter sprake kwam is het restaurant gericht op sales. Hierdoor werd er geen aandacht besteed door het restaurant, opzich geen probleem, die extra stap, drankje oid was leuk geweest.

De service was goed, kwaliteit eten prima. Aan alle Nederlanders (of andere), het menu sirloin + king crap is echt top. Verse producten en uitstekende BC wijnen zorgen voor die mooie combi.

Wij raden dit restaurant zeker aan! Hopelijk tot snel

Casper R, General Manager van The Keg Steakhouse + Bar - Whistler, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2017

Dear Rick L, thank you so much for choosing Keg at the Mountain to celebrate your special day. Happy Birthday to you! I appreciate your comments and love that you would recommend us on TripAdvisor. We hope to see you again soon too! Casper Richters, G.M.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De steaks waren prima. Kip voor kids ook. Hoeveelheid was magertjes in vergelijk met alle andere restaurants die we bezocht hebben in Canada. Service prima. Voorafje ook, maar het op voorhand gegaarde vlees... de specialiteit die ons geadviseerd was als zijnde super lekker... was duidelijk niet onze smaak. We hebben echt alles laten staan van dat vlees.

Casper R, General Manager van The Keg Steakhouse + Bar - Whistler, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Dear deBOer, thank you for your review. I am certainly disappointed to read about your experience! I assure you we strive to uphold the highest of standards of customer care, service and to provide a high standard of quality food. I guarantee that we never pre-cook any steaks. I certainly hope you brought up your concerns to your server or a manager as we would gladly re-cook any meal or offer a different option without question as we want all our guests to have a great experience. If you would be so kind, please email me directly at whistler@thekegs.com in hopes of discussing further. If you prefer to write in Dutch, please do as I am from Holland as well! Thank you, Casper Richters, General Manager.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetle te chique voor ons doen. Wel een mooi restaurant met prima bediening, de toiletten waren echter oud en vies, de deur kon zelfs niet op slot. Wel lekker gegeten en een lekker lokaal biertje gedronken. Wij waren echter liever ergens anders heen gegaan.

Dear JP v, thank you for writing a review. I am delighted that everything was great according to your review, other than the washrooms. I have brought your concerns to my teams attention. Please know we will be renovating the restaurant and washrooms in the spring. Feel free to email me at whistler@thekegs.com should you like to discuss further. Sincerely, Casper Richters, General Manager

29 juli 2017 beoordeeld

Lekker eten voor een prima prijs. In Whistler zijn meer restaurants maar dit is een uitstekende keuze.

Casper R, General Manager van The Keg Steakhouse + Bar - Whistler, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear annekegk, thank you for dining with us while visiting Whistler. I appreciate you mentioning that we are an excellent choice to enjoy a meal. Hope you enjoyed the rest of your time in B.C. Casper Richters, GM

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook ik Whistler stelde 'The Keg' niet teleur. Vriendelijke bediening in een gezellig restaurant. Ruime keuzes tussen verschillende maaltijden en dranken. Voor mij is de keuze meestal snel gemaakt en prefereer ik de malse ribben in combinatie met frietjes en salade.

Casper R, General Manager van The Keg Steakhouse + Bar - Whistler, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2017

Dear Simon_Rcm, thank you for choosing Keg at the Mountain for a meal while visiting Whistler. I appreciate you mentioning you recieived friendly service in our cozy restaurant. Hope you had a great rest of your time in Whistler. Casper Richters, GM

Reizigers die The Keg Steakhouse + Bar - Whistler bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

In The Keg Steakhouse + Bar - Whistler geweest? Deel je ervaringen!