“Goed eten, gezellige sfeer prijzen liggen wat hoger”
Beoordeling van Brewhouse at Whistler

Brewhouse at Whistler
Reserveren met OpenTable
Brewhouse at Whistler is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 89 van 204 Restaurants in Whistler
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
19 februari 2017 beoordeeld

Je moet echt reserveren want het is altijd vol. Je kan hier heerlijk eten. De sfeer is heel gezellig en sfeervol. Zeker een aanrader. Aan de ene kant is een pub en de andere kant het restaurant

16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben alleen in het pub gedeelte wat gedronken en een pizza gegeten fantastische ambiance met sublieme bediening een aanrader even een drankje te doen

17 oktober 2016 beoordeeld

Het eerste echte buitenterras wat we tegenkwamen op onze trip in dit land waar terrassen een zeldzaamheid zijn. In de oude brouwerij mooi ingericht. Lekker eten en een goed pilsje.

14 augustus 2016 beoordeeld

Lekker gegeten in het restaurant gedeelte. Lokale biertjes zijn erg lekker en je mag vooraf proeven. De bediening was, in tegenstelling tot sommige recensies, prima.

25 mei 2016 beoordeeld

We kwamen hier voor eenkorte stop om het biet te proeven. Genoten van IPA en de lager. Prachtig gebouw. Vriendelijk personeel

Reizigers die Brewhouse at Whistler bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

In Brewhouse at Whistler geweest? Deel je ervaringen!