“Gezellig ”
Beoordeling van Brewhouse at Whistler

Brewhouse at Whistler
Reserveren met OpenTable
Brewhouse at Whistler is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 86 van 198 Restaurants in Whistler
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben alleen in het pub gedeelte wat gedronken en een pizza gegeten fantastische ambiance met sublieme bediening een aanrader even een drankje te doen

17 oktober 2016 beoordeeld

Het eerste echte buitenterras wat we tegenkwamen op onze trip in dit land waar terrassen een zeldzaamheid zijn. In de oude brouwerij mooi ingericht. Lekker eten en een goed pilsje.

14 augustus 2016 beoordeeld

Lekker gegeten in het restaurant gedeelte. Lokale biertjes zijn erg lekker en je mag vooraf proeven. De bediening was, in tegenstelling tot sommige recensies, prima.

25 mei 2016 beoordeeld

We kwamen hier voor eenkorte stop om het biet te proeven. Genoten van IPA en de lager. Prachtig gebouw. Vriendelijk personeel

25 maart 2016 beoordeeld

Heerlijke plek om na een dag skiën te relaxen met een biertje en wat bar food. De sfeer is er prima met lekkere muziek, open haard en prima gerechten. Een vaste stop tijdens een bezoek aan Whistler!

Reizigers die Brewhouse at Whistler bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

Whistler, British Columbia

In Brewhouse at Whistler geweest? Deel je ervaringen!