“Leuke kroeg mét terras in Whistler”
Beoordeling van Brewhouse at Whistler

Brewhouse at Whistler
Reserveren met OpenTable
Brewhouse at Whistler is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 88 van 198 Restaurants in Whistler
Geschikt voor: Barscene, Grote groepen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
17 oktober 2016 beoordeeld

Het eerste echte buitenterras wat we tegenkwamen op onze trip in dit land waar terrassen een zeldzaamheid zijn. In de oude brouwerij mooi ingericht. Lekker eten en een goed pilsje.

14 augustus 2016 beoordeeld

Lekker gegeten in het restaurant gedeelte. Lokale biertjes zijn erg lekker en je mag vooraf proeven. De bediening was, in tegenstelling tot sommige recensies, prima.

25 mei 2016 beoordeeld

We kwamen hier voor eenkorte stop om het biet te proeven. Genoten van IPA en de lager. Prachtig gebouw. Vriendelijk personeel

25 maart 2016 beoordeeld

Heerlijke plek om na een dag skiën te relaxen met een biertje en wat bar food. De sfeer is er prima met lekkere muziek, open haard en prima gerechten. Een vaste stop tijdens een bezoek aan Whistler!

20 september 2014 beoordeeld

Zoals zo veel kroegen in Canada vind je hier ook veel lokaal gebrouwen biertjes. De service was niet zo vriendelijk, maar we kregen wel ons bier. De biertjes die we genuttigd hebben waren lekker en waren van Lager tot een IPA bier.

Er komen veel lokale mensen en mountain bikers in dit restaurant.

• Sfeer

Reizigers die Brewhouse at Whistler bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

Whistler, British Columbia

In Brewhouse at Whistler geweest? Deel je ervaringen!

;