“Prima gegeten”
Beoordeling van Brewhouse at Whistler

Brewhouse at Whistler
Reserveren met OpenTable
Brewhouse at Whistler is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 90 van 202 Restaurants in Whistler
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
14 augustus 2016 beoordeeld

Lekker gegeten in het restaurant gedeelte. Lokale biertjes zijn erg lekker en je mag vooraf proeven. De bediening was, in tegenstelling tot sommige recensies, prima.

25 mei 2016 beoordeeld

We kwamen hier voor eenkorte stop om het biet te proeven. Genoten van IPA en de lager. Prachtig gebouw. Vriendelijk personeel

25 maart 2016 beoordeeld

Heerlijke plek om na een dag skiën te relaxen met een biertje en wat bar food. De sfeer is er prima met lekkere muziek, open haard en prima gerechten. Een vaste stop tijdens een bezoek aan Whistler!

20 september 2014 beoordeeld

Zoals zo veel kroegen in Canada vind je hier ook veel lokaal gebrouwen biertjes. De service was niet zo vriendelijk, maar we kregen wel ons bier. De biertjes die we genuttigd hebben waren lekker en waren van Lager tot een IPA bier.

Er komen veel lokale mensen en mountain bikers in dit restaurant.

• Sfeer
6 december 2013 beoordeeld

Na een dagje skieen was ik beland in The Brewhouse. Op het eerste gezicht een leuke zaak. Helaas, service was matig en meestal niet te vinden. Harde muziek en het eten was van eetcafé kwaliteit tegen restaurantprijzen.

Reizigers die Brewhouse at Whistler bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

In Brewhouse at Whistler geweest? Deel je ervaringen!