“Geweldige sushi ”

Keukens: Sushi, Japans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Werkelijk heerlijk gegeten; niets op aan te merken! We gingen voor het 3-gangenmenu van slechts CAD 21 en omdat de sushi zooo geweldig was (met name de tonijn-roll) nog een paar losse sushi's besteld. Prima prijs/kwaliteitsverhouding en aardige, attente bediening. Een aanrader als je in whistler bent!

Datum van bezoek: juni 2017

19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere verse sushi, vriendelijke bediening. In vergelijking met sushizaken in België zelfs goedkoop. Ze werken niet met reservaties. Indien er geen plaats is kan je je wel laten toevoegen aan de wachtlijst.

Datum van bezoek: maart 2017
30 september 2016 beoordeeld

We moesten even zoeken voor we het gevonden hadden, je moet goed omhoog kijken. Het restaurant zat volledig vol, we mochten aanschuiven aan de toog waar de sushi ook gemaakt werd. Het was zeer lekker sushi, verrassende smaken ook. Bediening was vriendelijk. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2016
10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Sushi Village. Goede smaak en heerlijk vers. Vriendelijke bediening. Je ziet de koks de sushi maken. Erg leuk en lekker.

Datum van bezoek: september 2016
26 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier vorig jaar en dat was geweldig dus weer terug nou we werden weer niet teleurgesteld hoor heerlijk alles vers gemaakt en sushi's die ik nog nooit op had echte smaak sensatie
Personeel super aardig en behulpzaam

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Sushi Village Japanese Cuisine bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia

In Sushi Village Japanese Cuisine geweest? Deel je ervaringen!