“de betere burger!”

Keukens: Internationaal, Eetcafé, Pub-restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 juli 2017 beoordeeld

toffe hippe tent, we zaten op het terras. Vlotte bediening. We aten de kipburger en de cheese-haloumi burger, beide super lekker!!

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met gemengde gevoelens dit restaurant bezocht. Wat harde muziek valt te overleven. Helaas was de hardrock van een niet te pruimen niveau.
Kan ook gezegd worden van de zalm met begeleidende gekookte aardappelen, zonder jus oid, en de tekort gekookte spruiten.
Snel hier weer vertrokken.

6 maart 2017 beoordeeld

wij hebben hier één keer geluncht en één keer gedineerd. Beide keren was het eten uitstekend. Iets wat je niet zou verwachten van een bar/pub. Het was beide keren wel heel rumoerig maar dat is te verwachten in een bar. De service en vriendelijkheid van de bediening was beide keren ook perfect. Bacon pub is centraal gelegen in Whistler en heeft ook een heel leuk terras.

Beacon B, director of food & beverage van Beacon Pub & Eatery, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2017

Bastiaan71,
Thanks for choosing to visit us twice during your time in Whistler - you are right, when it gets busy the pub gets louder. Friendly service and great product is what we are always hoping to provide and it is good to hear that we made it happen for you. Thanks again,
Michael G.
Director of Food & Beverage

15 augustus 2016 beoordeeld

Centraal gelegen restaurant met een heerlijk terras. Vrij harde muziek die nodig is om de drukte van het plein te overstemmen. Vriendelijke bediening en heerlijk eten. De sokey zalm wordt als excellent beschouwd, de sirloin steak als super. Een aanrader.

19 juni 2016 beoordeeld

Aan de buitenkant ziet het er iets minder apres-ski uit dan van binnen, de muziek staat erg hard en op de tweede verdieping staan pooltafel en tv's centraal. Eten op zich prima, wel wat aan de dure kant voor dat wat je krijgt.

Reizigers die Beacon Pub & Eatery bekeken, bekeken ook

Whistler, British Columbia
Whistler, British Columbia

In Beacon Pub & Eatery geweest? Deel je ervaringen!