18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit geweldige hotel op prachtige locatie in Whistler ! Prima ontvangt bij de balie .
Prachtige kamers en van alle gemakken voorzien ! Heerlijk bed waar je in wegzakt, wel zacht matras ( zelf houden we liever van hard ) een heerlijke jacuzzi naast het bed !! Keuken met alle voorzieningen aanwezig op kamer

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk geslapen in het Pinnacle hotel! De kamer was netjes, van alle gemakken voorzien en daarbij werkt er vriendelijk personeel. Het hotel ligt in het centrum van Whistler, ideale locatie. Het enige nadeel is dat je 20 dollar per dag moet betalen om te kunnen parkeren in de parkeergarage onder het hotel, gratis parkeren kan op 10 minuten loopafstand.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
10 juli 2017 beoordeeld

We zijn hier 2 nachten gebleven. Het bubbelbad naast het bed vonden we een beetje apart. Verder prima kamer met keukentje. Locatie is op 3 minuten loopafstand van de kern van Whistler. Parkeren onder het hotel tegen betaling.

Verbleef: juli 2017
27 juni 2017 beoordeeld

Fijn hotel met mooie kamer. Storend vonden wij dat nog eens per nacht 20 CAD + taks diende betaald te worden om de auto in de garage van het hotel te laten. Duidelijk geldklopperij. Bediende aan de balie gaf ons verkeerde kamer, na opmerking van ons toch de correcte kamer gekregen. De omgeving is duidelijk overroepen in elke toeristeninfo. Peak to Peak is een povere ervaring in verhouding tot de kost.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in dit hotel en voelden ons enorm verwend! Een jacuzzi op de kamer, een ruime inloopdouche, badjassen, een complete keukeninrichting en een gashaard voor de gezelligheid, 2 balkons, waarvan 1 uitkeek op de bergen en je de Peak to Peak kon zien. Zo mooi! De service was ook prima. Parkeren onder het hotel kostte 20 dollar per nacht. Maar je kunt ook op 10 minuten loopafstand gratis parkeren. Dit is een hotel om te onthouden!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner