15 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij simpele camping op grote hoogte, uitzicht onbetaalbaar. Ideaal voor een trip naar Whistler, het stadje waar een deel van de Olympische spelen van Vancouver gehouden is.
Nabijgelegen restanten van Olympische biathlonbaan vallen heel erg tegen en is al om 16.00 uur gesloten.
Kabelbaan is ook zeer aan te bevelen.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
1 oktober 2016 beoordeeld

Deze camping lag op onze route naar het zuiden, dus nadat we Whistler zelf hadden bezocht, ongeveer 18 km verderop. Prijzig, goed voor onderweg want er is niets bovenop de heuvel maar het uitzicht maakt echt alles goed. What a view! Je ziet de zon achter de besneeuwde bergen zakken en roze kleuren.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Staan plaats is niet ruim maar wel voldoende. De prijs voor een overnachting is vrij pittig en voor het douchen moet je een munt kopen !!!had voor die prijs wel inbegrepen mogen zijn.
Shuttle naar Whistler is een leuke service.
Gaat 2x in de morgen kort achter elkaar helaas.

Verbleef: september 2016, reisde alleen
24 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Camping ligt hoog waardoor je mooi uitzicht hebt. Maar de camping oprijdend geeft je gevoel een of ander oud camper terrein op te rijden. Is verder niets te doen. Ligt best ver van Whistler. Zou hier niet weer overnachten. Whistler zelf leuk om te bezoeken maar is geen must.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
15 oktober 2015 beoordeeld

Goed alternatief als je bij Whistler wilt overnachten. Whistler biedt zelf weinig Camping/RV-park. Camping ligt wel een aantal km naar het zuiden. Als je wat later aankomt moet je het allemaal zelf maar uitzoeken. Uitzicht is mooi, voorzieningen zijn goed, prijs is gewoon hoog en ondanks de mooie ligging hoor je (zeldzaam in Canada) nadrukkelijk dag en nacht de drukke weg in het dal.
Verder grappig dat het RV Park beveiligd is met een slagboom en dat de code van de slagboom (voor de late gasten) gewoon op de deur van de receptie hangt.
Alleen bij ons vertrek na enig zoeken iemand gevonden. Konden we toch nog afrekenen...

Verbleef: september 2015, reisde met een partner