14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk overnachten in dit hotel. Alles zit erop en er aan. Zwembad, hot tube, sauna, fitness enz. Vriendelijke personeel. Grote kamer met keuken hadden wij. Aparte woonkamer met openhaard. Goede WiFi. Helaas geen ontbijt, welke wel makkelijk te krijgen is in het dorpje naast het hotel. Parkeren kost een hoop, echter ik zou de auto op parking lot 4 zetten die is gratis en nog geen 5 minuten lopen van het hotel. Anders betaal je 30 dollar per nacht voor niks.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Guest Relations T, Relief Duty Manager van Delta Hotels by Marriott Whistler Village Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2017

Dear Duco V,

Thank you for sharing your experience with us, and it's great to hear that you enjoyed almost everything we had offered!

Our indoor, secured underground parking is available for all of our guests, yet we are glad to know that you were able to find the parking which was more suitable for your need.

Thank you for choosing us and we hope to see you soon again.

Sincerely,

Christine Tseng
Relief Duty Manager

18 augustus 2016 beoordeeld

Dat dit hotel in het centrum van Whistler ligt heeft voordelen en nadelen. Voordeel is dat je op loopafstand alles bij de hand hebt. Nadeel is dat het in het zeer luidruchtige uitgaanscentrum ligt waardoor je Tot laat in de nacht last hebt van lallend publiek. Parkeergarage is erg duur maar wel lekker makkelijk. Zeer ruime standaard kamers.

Verbleef: augustus 2016, reisde voor zaken
Guest Relations T, Guest Relations Manager van Delta Hotels by Marriott Whistler Village Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 augustus 2016

Thank you for taking the time to share your feedback. As you mentioned the central location in the village can certainly have its advantages but sometimes it can have its downfalls with outside noise in the village stroll. Hopefully you still had a great night and enjoyed your experience with us! Thank you for staying with us, please come visit again soon!

4 augustus 2016 beoordeeld

Het hotel ligt makkelijk te bereiken zodra je Whistler Village binnenrijdt. Het is een prima hotel dat direct aan de voetgangerszone ligt. Hier zijn vele restaurantjes en winkels te vinden. Auto kan in de parkeergarage gezet worden en vanuit hieruit kun je direct naar je kamer etage. Zeer handig met de koffers. Het hotel is prima voor enkele dagen en heeft ruime suites met 2 slaapkamers voor gezinnen en kookgelegenheid.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Guest Relations T, Relief Duty Manager van Delta Hotels by Marriott Whistler Village Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2016

Dear Edwin,

Thank you for sharing your experience at the Delta Hotels Whistler Village Suites. We are glad to hear that you enjoy our location as well as the services we offered. To further enhance your experience for the possible future return visit, please do not hesitate to bring anything, which can elevate your experience from score three to higher, to our attention.
Thank you for staying at the Delta Hotels Whistler Village Suites, and hope to see you again.

Sincerely,
Christine Tseng
Relief Duty Manager

15 juli 2016 beoordeeld

Per ongeluk 2 kamers geboekt in plaats van 1 kamer. Kan gebeuren. Ik kon via booking.com 1 kamer annuleren. Boete 1 nacht van de ten onrechte gereserveerde kamer. Maar hotel wil dat alle nachten van de ten onrechte gereserveerde kamer voldaan worden. We gebruiken maar 1 kamer. Schande.
'S-nachts geen oog dicht kunnen doen door lawaai op straat en in de gangen van dronken gasten. Ze kunnen hier niets aan doen werd gezegd. Niet naar toe gaan zou ik zeggen.

Kamertip: Een kamer in een ander hotel kiezen
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Guest Relations T, Guest Relations Manager van Delta Hotels by Marriott Whistler Village Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Thank you Lawrence2244 for sharing your feedback with us. I am sorry that you had so many issues with your reservation process. We understand that mistakes happen and we are usually understanding of this but since your reservation was made through a 3rd party booking agent, communication can be missed. We thank you for choosing to stay with us.

27 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De Delta Whistler Village Suites liggen praktisch in het centrum, met eigen parkeergarage. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van keuken, wasmachine en droger. In September 2015 werd het zwembad en de hottub gerenoveerd, dus daar konden we voor naar het hotel aan de overkant van de straat.

Verbleef: september 2015, reisde met familie