“Lunch na museumbezoek”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Downtown
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend geluncht. Leuke omgeving en goede bediening. We aten het lunchgerecht soep en salade. Samen met het bijgeleverde stokbroodje ruim voldoende. Mooie ambiance.

11 augustus 2017 beoordeeld

Bij binnenkomst was het restaurant druk, wat best bijzonder was aangezien het half 3 was. Er werd vriendelijk gezegd dat we heel even moest wachten maar zo snel mogelijk werden geholpen. We werden inderdaad snel geholpen. Heel vriendelijk werden we geholpen en we hadden keus genoeg, de kaart had heel veel verschillende pasta's, ook geschikt voor mensen die vegetariër zijn. Het eten werd snel geserveerd en het was heel erg goed, geen wonder dat het hier altijd zo druk is. Een heel fijn etentje bij The Old Spaghetti Factory and special thanks to our waitress Nicole :)

8 juni 2017 beoordeeld

Wat een druk maar oh zo leuk restaurant wel 2x een wachttijd van 20 minuten maar dat was het dubbel en dwars waard. Heerlijk gegeten voor 17 CAD voor een 3 gangenmenu!! Vlotte bediening wel massaal maar ach 2x heerlijk gegeten dat is belangrijk. Een aanrader de wachttijd geeft tenslotte aan dat het gewild is. Doen!!!!

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke sfeer en super lekkere pasta's! Je krijgt er standaard een soep of salade vooraf en een ijsje en koffie/thee na. Eten smaakt erg vers en is ook goed te betalen. Staff is erg vriendelijk. Wel wat toeristische plek om te eten.

10 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening die geduldig het concept uitlegde. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tempo van gangen was snel achter elkaar (op zijn Amerikaans ) maar op verzoek ging het wat langzamer. Wel op lawaaiig kruispunt gelegen

Reizigers die The Old Spaghetti Factory bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In The Old Spaghetti Factory geweest? Deel je ervaringen!