“Gezellige Irish pub”

Keukens: Iers, Pizzeria
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 juni 2017 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Victoria voor een lunch in deze Irish pub binnengegaan.
Een gezellige sfeer in een leuke locatie met vriendelijk personeel.
Lekkere lunch gerechten en ook glutenvrij is hier goed mogelijk.
Lekker wijntje erbij helemaal goed.

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige kroeg met geweldig met super eten de atmosfeer in deze publicatie is voor alle leeftijden top in orde verschillende soorten bier op tap zelf heb ik er nog een klein whisky proeverijtje bij gedaan .als je in Victoria canada ben niet overslaan

5 september 2016 beoordeeld

Dit is een redelijk grote pub met leuk personeel. Je kunt er 's morgens vanaf 9 uur ontbijten en later ook lunchen. Er zijn vele soorten bier te verkrijgen en elke avond is er live muziek. De sfeer is zoals het hoort te zijn in een Irisch pub: gezellig en vrolijk.

30 juni 2016 beoordeeld

Wij hebben hier een heerlijke lunch gehad. Genoeg keuze op de menukaart. Goede service, schoon restaurant. Druk bezocht ook onder de locals. En ook Irisch bier op de tap wat volgens mij gewoon in Victoria wordt gebrouwen in een van de veeeeele bierbrouwerijen. Aanrader!

15 september 2015 beoordeeld

Gave zaak! Leuk jong personeel, zoals het hoort in Schotserok. Ja ja, ook de mannen. Goede kaart, BANGERS & MASH en SHEPHERD’S PIE waren heerlijk.

Reizigers die Irish Times Pub bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In Irish Times Pub geweest? Deel je ervaringen!