“Wat een heerlijk terras in de zon”
Beoordeling van Milestones

Milestones
Geclassificeerd als nr. 36 van 1.234 Restaurants in Victoria
Keukens: Amerikaans, Canadees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Downtown
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren er op een zondag toen de zon volop scheen. Wij waanden ons aan de riviera in Zuid Frankrijk in de 60ter jaren. Gewoon gezellig druk straatmuzikanten de zee en alles lekker op het gemak wat drinken en eten voor normale prijzen. Zeker op deze toplocatie met uitzicht op de baai en bootjes die af en aan varen. Wat wil een mens nog meer

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Erg malse lamsbiefstukjes. Mooie zaak op een leuke locatie met uitzicht over de haven en het parlementsgebouw. Goede bediening, ze hoefde niet te vragen wie wat had besteld. Wel iets gehaast.

7 juni 2017 beoordeeld

Na een ietwat gereserveerde ontvangst door de gastvrouw werden we door onze tafelverantwoordelijke hartelijk ontvangen. Wij kozen voor gegrilde zalm en voor een pasta met vis, beidden waren super heerlijke om eten, ook de broodjes die werden bijgeleverd waren meer dan lekker.
een aanrader !!

30 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier ik juni 2016 op het terras gezeten en later gegeten. Een vrij drukke eetgelegenheid, het eten was gemiddeld het uitzicht was super. De bediening was vriendelijk en correct.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht in het zonnetje,een drukte van jewelste van toeristen en mensen die op boten stappen om orca's te spotten of een watertaxi nemen om naar Fisherman's Warff te gaan.Gerookte zalm met toastjes .maar ook hamburgers.

Reizigers die Milestones bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In Milestones geweest? Deel je ervaringen!