“Fantastisch gelgen restaurant in de haven”
Beoordeling van The Flying Otter Grill

The Flying Otter Grill
Geclassificeerd als nr. 28 van 1.234 Restaurants in Victoria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: Downtown
23 mei 2017 beoordeeld

Een haven restaurant doet het altijd goed. Deze tent is waarschijnlijk iedere avond afgeladen. Bediening is vreselijk aardig en we willen gauw terugkomen.

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje in de haven met uitzicht op de aanlegsteiger van watervliegtuigen. Vlotte bediening en prima eten voor een schappelijke prijs. Een aanrader.

2 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij liepen toevallig langs de Flying Otter en besloten er 's avonds te gaan eten omdat het er zo gezellig uit zag. De kaart is gevarieerd (burgers, seafood, ribbetjes en van alles), de porties zijn groot, de bediening prima, de prijzen heel betaalbaar. Wel aan te raden om bij koude avonden iets warms aan te trekken: de patio is fris ondanks de terrasheaters.

28 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een super tocht waarbij we walvissen en orka's hebben gezien, gelijk maar de Flying Otter binnen gelopen. Lekker eten en een prima bediening, porties zijn voldoende en de prijs is goe naar wat je krijgt.

29 augustus 2014 beoordeeld

Gezellig druk restaurant aan de Inner Harbour.
Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. De seafood paella is een aanrader! Flink bord heerlijk eten. De surf en turf was er ook heerlijk.
Je kunt er niet reserveren, maar wij hebben maar 5 minuten hoeven wachten!

• Sfeer

Reizigers die The Flying Otter Grill bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In The Flying Otter Grill geweest? Deel je ervaringen!