“Onverwacht goed”

Geclassificeerd als nr. 24 van 1.227 Restaurants in Victoria
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Afhalen
29 maart 2017 beoordeeld

We moesten nog snel iets eten en dit was bijna de enige keus. Er stond enorme rij, maar het ging ontzettend snel. Na bestelling kreeg je een apparaatje mee dat piept als je bestelling klaar is, ze zijn dus goed bij de tijd. Eten was lekker en de drukte eigenlijk wel gezellig.

7 juni 2016 beoordeeld

Het is lekker maar niet buitengewoon,allicht de naam die zo bekend is maakt het zo druk,in het restaurant de overkant was niemand

29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je bestelt je eten, waarna je wordt opgepiept om het te komen ophalen. De Fish and Chips zijn erg lekker, de korst heeft veel smaak. Het is een gezellige drukte om in te eten. Er zit veel sfeer rondom op Fisherman's Warf.

16 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met alle tv koks en toerisme vind je echt nergens meer iets unieks. Het is heerlijke fish & chips maar de buren of een ander restaurant zal vast net zo goed zijn. Verder is het de belevenis natuurlijk. Dus heerlijk eten maar de rest op de dock zijn vast ook prima. Als toetje raad ik aan de mini donuts (rechts, van de loopplank). Lekker vers en vet! :)

14 juli 2013 beoordeeld

Ondanks de drukte, het is een hele bekende visverkoper, namen we toch de moeite om in de rij te staan. na 10 minuten de bestelling gedaan. Na het afrekenen kon je aan tafel wachten met een "buzzer". Zodra je bestelling klaar is, gaat het apparaat trillen en oplichten. De Fish and chips was heerlijk maar volgende keer neem ik toch 2 stukjes,ipv één.

Reizigers die Barb's Fish and Chips bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In Barb's Fish and Chips geweest? Deel je ervaringen!