“Top top top”

Geclassificeerd als nr. 30 van 1.358 Restaurants in Victoria
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten. Echt een aanrader! Service is netjes, 1 ober op 3 tafels, perfect dus. Leggen alles goed uit en nemen de tijd. Het is druk! Dus reserveren is wel handig. Of je kunt vroeger binnenlopen en hopen dat er nog een plekje is, of aan de bar eten.

Datum van bezoek: september 2019

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest om daar te eten, echt Italiaans. De sfeer is ongedwongen, de bediening is attent en vriendelijk.

Datum van bezoek: mei 2018
5 september 2017 beoordeeld

Op 10 stappen van ons hotel, onopvallend gebouw maar .... het zit er vol en je moet wachten op een tafeltje . Wij zaten buiten waar het heel gezellig was , indien nodig waren er dekentjes.
Als voorgerecht antipasta voor 2 - heel gevarieerd en mooi gepresenteerd en super lekker.
Hoofdgerechten waren eveneens om duimen en vingers af te likken.

Datum van bezoek: september 2017
13 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdag avond zonder reserveren is niet verstandig. Maar we kregen een plek bij de bar waar je met zijn tweeën ook prima kunt eten. Ontzettend aardige barkeeper die heel hard werkte maar toch tijd nam voor een praatje. Eten was heerlijk, niets op af te dingen. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een middag Orca's hebben we onszelf op dit Italiaans restaurant getrakteerd. Prettige sfeer, correcte bediening, voortreffelijk eten, mooi opgemaakt en voor Canadese begrippen schappelijk geprijsde wijn. Wij hadden een Argentijnse Malbec van een Italiaanse famiglia. Smaakte voortreffelijk net als de limoncello. De moeite van het reserveren waard!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Il Covo Trattoria bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In Il Covo Trattoria geweest? Deel je ervaringen!