Zwarte_Leeuw
Sliedrecht, Nederland

Flower power

Beoordeling van Hotel Zed Victoria
4,0 van 5 bollen5 okt 2019 beoordeeld
Je waant je er weer terug in de jaren 70. Leuk hotel, niet luxe, maar ruim voldoende. Met een goed restaurant erbij. Shuttlebus rijdt alleen in de zoemer. Het is wel goed te doen om vanaf hotel naar het centrum te lopen.
Datum van verblijf: september 2019
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 6 okt 2019
Thanks for your great review! So glad that you enjoyed our retro vibes!
Volledig restitueerbaar
  • eDreams
6.1 km van Hotel Zed Victoria
Meer hotels in Victoria bekijken
Beoordeeld op 12 september 2019

We verbleven twee nachten in hotel zed wat op een motel lijkt. Dicht bij de weg bevind zich dit kleurrijke hotel met leuke vintage effecten zoals een oud VW busje, platenspeler, oude telefoons en typemachines. In de lobby staan spelletjes en in het bijbehorende restaurant kun je prima eten.

Datum van verblijf: september 2019
Rebecca H, General Manager van Hotel Zed Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2019

Thanks for sharing your great comments with us, 679astridv! We'd love to know what we could have done to make your stay better. Feel free to reach out and let us know.

Thanks,

Rebecca
General Manager

Beoordeeld op 20 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een gaaf hotel is dit! Onwijs leuke details in en rondom het hotel. Van roze oude telefoon in de kamer tot een airstream in tuin. Van alle kleuren wordt je helemaal vrolijk! Zwembad erbij, altijd fijn.

Beoordeeld op 16 augustus 2018

Het hotel zat vol met kinderen die tot 's-avonds 22.00 gebruik mogen maken van het buitenzwembad en glijbaan. Constant gegil en daarna ook lawaai op de galerij. kan het hotel alleen aanbevelen als je zelf kinderen bij je hebt. Het VW-busje is erg grappig maar rijdt 's-avonds niet meer maar bushalte op loopafstand.

Kamertip: Vraag om een kamer die ver van de glijbaan/zwembad ligt
Beoordeeld op 11 augustus 2018

Gezien de wisselende meningen waren we benieuwd. De sfeer is erg prima in de kamer we hebben totaal geen overlast gehad van geluid. ( 3 nachten geweest). Prima vervoer met het busje met leuke informatieve chauffeur. De manager was zeer behulpzaam toen we erachter kwamen dat het vanwege een feestdag lastig was om nog plaatsen op de boot te krijgen voor de terugreis. Hij regelde zelfs om 5.00 verse koffie! Zeker aan te raden. Victoria is een leuke stad. Afstand centrum stad was voor ons goed te belopen.

Kamertip: Heb je toch snel last van geluid, vraag dan een kamer verder van het zwembad.De Denny’s zit 100 meter verder voor ontbijt.
Datum van verblijf: augustus 2018
Rebecca H, Manager van Hotel Zed Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Thanks for your amazing 5 star review, Marcelle W! So glad that we were able to help you out with your travel arrangements. We really appreciate your recommendation and hope to welcome you back to Hotel Zed again soon!

Thanks again,

Rebecca
Hotel Manager

Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij sliepen hier 1 nacht. Op basis van de eerdere recensies keken we er niet naar uit maar we waren positief verrast. We werden goed ontvangen en kregen veel uitleg. De kamer was netjes, ruim en leuk ingericht. Hoewel er geen airco aanwezig is was het zeker niet te warm. Van geluid hebben wij geen last gehad, behalve van de zeemeeuwen. Enige minpunt aan de kamer was voor ons de te kleine en wat gedateerde badkamer. Het hotel ligt eventjes van het Centrum van Victoria, wij namen de bus voor 5$ pp full day. Rechtover het hotel heb je een shoppingcenter. Gratis parking bij het hotel.