Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Auto kan je kwijt, midden in het centrum, kan gemakkelijk overal heen lopen. Dichtbij de ferry dus kan zelfs zonder auto gemakkelijk naar het hotel. Ligt bij de harbor. Kamers erg ruim met balkon. Heel schoon, ontbijt, vriendelijk personeel. Krijgt zelfs waterflesjes. Geluidoverlast valt mee. Ja zeemeeuwen maar die hoor je overal. Perfect hotel voor de prijs. Kamers zijn echt goed en modern

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Guest_Relations_Mgr1, Guest Relations Manager van Victoria Regent Waterfront Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

We’re so pleased you were able to stay with us during your visit to Canada and Victoria. We want to make sure our guests don’t have to worry about their car (or paying for parking for that matter) and they can just set out on foot after having a free breakfast in the morning. There’s so much to see and do in our beautiful city, and we hope you’ll come and visit again

Beoordeeld op 14 juli 2017

Stadshotel met ideale locatie, middenin het centrum.
Ruime kamers met volledige uitrusting (wifi, koffie & thee faciliteiten, ...)
Ontbijt ruim en gevarieerd, ontbijtruimte zelf heeft een fantastisch uitzicht op de haven.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Guest_Relations_Mgr1, Guest Relations Manager van Victoria Regent Waterfront Hotel & Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2017

Thank you so much for staying with us during your visit to Canada and to Victoria. We try to take care of all the little things that make a comfortable stay complete. That includes a nutritious breakfast which we are pleased to hear you enjoyed. We wish you safe travels and hope that someday you will be able to stay with us again.

Beoordeeld op 6 november 2016 via mobiele applicatie

Wat een goed hotel super vriendelijke ontvangst de kamers zijn ruim schoon en modern ingericht .om dat ze op dit moment de ontbijtzaal en de achterzijde aan het renoveren zijn werd het ontbijt op de kamer geserveerd niets te klagen.uitstekend hotel dicht bij de pubs en restaurants

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 december 2015

The regent ligt ideaal voor een bezoek aan Victoria wat een van de mooiste steden is in deze regio. Gezelliger dan Vancouver. Het hotel heeft niet zoveel kamer deze zijn ruim en van alles voorzien. Het ontbijt is beperkt maar voldoende voor een goede start van je dag. De ontbijtruimte heeft een mooi uitzicht over de baai. Prijs/kwaliteit is goed zeker gelet op de locatie. Parkeren kon in de garage waar maar een beperkt aantal plaatsen zijn dus of je hier altijd terecht kunt is de vraag. (vooraf informeren om teleurstellingen te voorkomen)

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 december 2015

Een uitstekend hotel voor een wat langer verblijf. De suites hebben een grote keuken, woonkamer en ruime slaapkamer.Bedden goed, schoon, grote badkamer met alles erop en eraan. Enorm veel kastruimte. De keuken is compleet met apparatuur

Kamertip: Hogere verdieping biedt fraai uitzicht op het water
  • Verbleef: november 2015, reisde met vrienden