23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel op perfecte locatie in de stad. Als je s’avonds wat verder uiteten wilt biedt het hotel een gratis shuttle aan wat jouw wegbrengt en ophaalt (!!) kamers zijn heel ruim en fijn! Personeel heel vriendelijk, grote parkeerplaats langs het hotel.

Verbleef: juli 2018
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel met ruime prachtige suites. De grootste had ook een volledig uitgeruste keuken erbij. Klassiek interieur, alles schoon. Mooi niet al te groot zwembad binnen.
Vriendelijke service. Ruime parkeerplaats. Gelegen net aan de overkant van de haven tov het centrum dus alles prima te voet bereikbaar maar ze hebben ook een gratis shuttle-service die je kan brengen of halen (mits niet al te ver).
Aanrader voor een verblijf in Victoria.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een prima locatie. 10 minuten lopen naar de Old Town met een mooie winkelstraat en vele restaurants. De haven is nog dichterbij. Lekker zwembad en een ruim parkeerterrein. De suite die wij hadden had 2 2-persoonsbedden. Prima badkamer en een keuken.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
9 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten twee nachten in Royal Scot. Het hotel heeft enorm ruime suites en ligt heel centraal ten opzichte van de haven en het centrum van Victoria. Onze suite was zeer schoon en werd prima schoongehouden tijdens ons verblijf. De service was heel goed en vriendelijk. Er is een parkeerterrein bij het hotel waar je per nacht 15 dollar voor betaalt.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
8 juli 2016 beoordeeld

Onze kamer was een appartement op zich; compleet met woonkamer, eetkamer en keuken. Het was wel aardig warm; er was geen airco, maar wel een ventilator. Prettig gelegen op loopafstand van het centrum van Victoria. Uitgebreide faciliteiten, zoals wasserette, restaurant en spelletjeskamer.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner