Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in Victoria. Het ontvangst was minder en met de balieverantwoordelijke hadden we geen klik...ze liet ons ook niet uitpraten. Finaal kregen we wel ons ding.

Ruime kamer met een prachtig uitzicht op de haven...echt een surplus!!
Kamers zijn rustig gelegen maar de isolatie is zeer pover. Je hoort je buren zeer goed! Oordopjes zijn een must.

Ontbijt was ok maar toch prijzig. Andere opties zijn er weinig tot niet in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 september 2017

Dikke pluim voor de mensen aan de receptie, zeer vriendelijk en gedienstig zowel bij in als uitchecken.
Bij 1ste avond was restaurant van hotel volzet en wij kregen aan de receptie uitstekende tip.
Kamers en badkamer zijn ruim, grote bedden (iets te zacht voor ons).
Ligging is uitstekend, vrijwel direct bij Fishermann's Warf en op wandelafstand van downtown.
Ontbijt kan zowel in buffet als a la carte. Ook restaurant Blue Crab verdient alle lof
Wij waren hier zeer tevreden

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 19 juni 2017 via mobiele applicatie

Erg net en verzorgd hotel. Ruime kamers, voorzien van goede bedden, een balkonnetje en nette badkamer. Het aanwezige restaurant is ook zeker aan te raden! Goede ligging aan een kleine haven en via een wandelpad op 15 minuten van down town af.

Datum van verblijf: juni 2017
Leslie S, Front Office Manager van Coast Victoria Hotel & Marina by APA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2017

Dear Valerie,

Thank you for your time to write a review regarding your stay with us.
We strive to make sure the hotel is well-kept and clean. We are happy to accommodate guests with a comfortable stay.

Thank you again and hope to welcome you back soon.

Kind Regards,
Leslie
Front Office Manager

Beoordeeld op 18 juni 2017 via mobiele applicatie

Mooie kamers met comfortabele bedden en een ruime badkamer. Uitstekend restaurant met heerlijk ontbijt en mooi uitzicht op de haven. Goede ,ruime parkeergelegenheid onder het hotel. Niets op aan te merken.

Datum van verblijf: juni 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 24 juni 2017

Dear Peter,

Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay with us at The Coast Victoria Hotel and Marina by APA.
We are happy to hear that you enjoyed both our rooms and the restaurant, as well as the parking facility.
We hope to welcome you back on your next visit to Victoria.

Kind regards,
Josh Ramsdale
Front Desk Manager
Coast Victoria Hotel and Marina by APA

Beoordeeld op 22 augustus 2016

Een van de betere hotels in Victoria.De ligging is fenomenaal.Je kan zo in 15 minuutjes langs het haventje naar het centrum wandelen.De kamers zijn piekfijn in orde.Er is een bar waar je ook kleine hapjes kan eten met zicht op de haven.Het restaurant The Blue Crab house is er eveneens aanwezig.Het is er heerlijk dineren met zicht op de haven.Het personeel is uiterst vriendelijk en de kamers ruim . Ten zeerste aan te bevelen.

Kamertip: Iedere kamer heeft praktisch zicht op de binnenhaven
Datum van verblijf: juli 2016
CoastVictoriaHarbour, Front Office Manager van Coast Victoria Hotel & Marina by APA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Dear Arthur V,

Danke! Thank you very much for your recommendation. I am pleased to note you enjoyed both the Coast Victoria Harbourside & Blue Crab Seafood House. We look forward to having the opportunity to welcome you back should your travel plans call for a return to Victoria.

Regards,

Cedric Nagy