Beoordeeld op 13 november 2017

Het personeel was wel oké.
We moesten zelf onze excursie bellen omdat er andere tijden zouden zijn dan we eerst hadden door gekregen. Bij degene die de reis ook deden belde die jongen netjes voor hun op.

De kamers waren prima wel erg gehorig (maar goed zijn ze bijna overal wel in canada). De kamer was redelijk schoon, ook hier zag ik nog wat haren van iemand zitten.

Ontbijt is prima, voldoende keus.

Ligging van het hotel is minder. Wij zijn wel keer richting het centrum gelopen maar het was nog best wel een stukje wandelen. zeker een half uur.....

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Comfort inn is een heel groot hotel met 2 moteletjes er bij. Als je binnen komt in je kamer dan loop je langs de badkamer. De kamer heeft 2 2 persoons bedden een bureau en een kast met koelkast en tv.
De badkamer is heel ruim met een baddouche. Je zit ook vlakbij het parlementsgebouw van Victoria uit het Victoriaanse tijdperk. Zeker de moeite waard. Je zit trouwens ook bij het centrum en whale watching!!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 september 2016 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 2 nachten verbleven. Prima hotel met een goede centrale ligging. Kamer was groot en voorzien van 2 fijne bedden. Schone badkamer. WiFi en koffie/thee faciliteiten. Ontbijt was goed met 's avonds de mogelijkheid tot roomservice. Eigenlijk alles aanwezig wat je nodig hebt voor een comfortabel verblijf.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2016 via mobiele applicatie

Mooi Hotel met een uitgebreid ontbijt. Ruimte van de ontbijtzaal is niet al te groot dus je moet wel geduld hebben als het druk is . Ruime kamers met koffie en thee voorziening . Airco , Vriendelijk personeel . Dicht bij een shop center en bus verbinding naar het centrum van Victoria . Voor 5 Canadese dollars dag retour . Rustig gelegen .

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier twee nachten om Victoria te bezoeken. Aan de buitenkant ziet het er wel aardig uit,hoewel het in een soort industriegebied ligt. De kamers zijn wel slecht. Het bed rol je gewoon van af. Er is veel geluidsoverlast van andere gasten. Iedere deur en doorspoelen wc hoor je. Verder hadden We een groot lichtgevend reclamescherm voor het raam. Zelfs met de gordijnen dicht leek het wel een disco binnen. En dan het ontbijt. Op zich. Was alles er. Niet heel uitgebreid. Maar om nu alles op papieren bordjes met veel te klein weggooi-bestek op te moeten eten. Dat verwacht je meer in een jeugdherberg. Volgende keer maar iets anders boeken.

Datum van verblijf: augustus 2016