“Gezellige en sfeervolle pub”
Beoordeling van Bard & Banker

Bard & Banker
Geclassificeerd als nr. 32 van 1.278 Restaurants in Victoria
Keukens: Vis en zeevruchten, Pub-restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
30 oktober 2017 beoordeeld

We hebben hier met onze 2 jongens van 12 en 16 even wat gedronken voordat we terug gingen naar de campground, tot 20 of 21 uur is het geen probleem dat er kinderen mee gaan. Wij vonden het een gezellige en sfeervolle plek, en achteraf hadden we er misschien ook wat moeten eten, dat zag er iig prima uit.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelijk als je binnenkomt voel je de leuke sfeer van deze tent. Heel mooi ingericht. De bediening was vriendelijk.
Onze gerechten waren ook goed. Hele lekkere kip.
Gewoon super!

13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een ouderwetse pub met een enorm scala aan bieren en andere lekkernijen!

Voor de lunch en dinner ook prima!
In de avond kan het hier behoorlijk druk zijn.

29 maart 2017 beoordeeld

Geweldig mooi ingerichte pub, tot zelfs in de toiletten. Dit alleen al was echt genieten. Veel soorten bier op tap voor alle smaken is er wel wat. Het eten was ook lekker.
De bediening was helaas over de top. Te vriendelijk waardoor het niet meer "echt is". Jammer aandacht is goed, maar hierdoor voelde je je toch teveel als de toerist. Maar toch een aanrader.

28 januari 2017 beoordeeld

Dit is een soort van brasserie, ze serveren hele lekkere locale voedsel en vele soorten biertjes of drankjes. De sfeer is ook heel prettig en de service is heel goed.

Reizigers die Bard & Banker bekeken, bekeken ook

Victoria, Victoria Capital Regional District

In Bard & Banker geweest? Deel je ervaringen!