“Leuk tripje”

US$ 85,52*
Vanaf
Victoria Whale Watch Tour
Geclassificeerd als nr. 9 van 41 Boottochten en watersporten in Victoria
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had wel gehoopt om meer te zien, maar het bleef bij enkele orkas. We kregen wel voldoende info over de dieren en werden aan boord van een ruim schip verwend met koffie en warme chocomelk. We zijn ook langs een plaats met zeeleeuwen geweest, zagen er nog een koppel zee-arenden.

SpringTideWhaleTours, Supervisor van SpringTide Whale Watching & Charters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dear Ludwig S,

Heel erg bedankt voor uw vriendelijke beoordeling!
I’m sorry that I cannot reply to you in Dutch, but it sounds like you had a lovely tour aboard our Marauder IV. I’m happy to hear that you got to learn about the animals you saw and that you felt spoiled!!

Thank you again for taking the time to write a review, we hope to see you again!

Megan Davies
Supervisor, SpringTide Whale Watching

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden heel veel orka's gezien. Misschien door de eclips? Onze tourguide wist wel veel over orka's, maar vertelde het niet uit zichzelf. Je kon hem wel vanalles vragen. We hadden ook nog een humpbackwhale gezien en zeehonden.

SpringTideWhaleTours, Manager van SpringTide Whale Watching & Charters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear Brigit C,

Thank you so much for taking the time to review SpringTide on TripAdvisor!

Wow, what an amazing trip it sounds like you had. Killer Whales, Humpback Whales, and seals - a little bit of everything! With the whole world tuned into the eclipse, how special it must have been to experience it out on the water surrounded by the incredible wildlife that call the Salish Sea home.

Thank you for joining us! We would love to see you again in the future.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wilde dit al heel lang doen wist niet wat ik precies moest verwachten en of ik zeeziek zou kunnen worden.

Maar het is geweldig en je moet dit echt doen. Je kan kiezen tussen 2 boten. Een zodiac en een andere 2 deks boot waarop je naar de toilet kan en wat kan drinken. Op de zodiac zit je met een pak aan en in de buitenlucht. Deze zou ik zeker aanraden als je niet zwanger, rug,nek of heupklachten hebt. Beide boten gaan voor3 tot 3,5 uur op zoek naar wildlife. Je
Betaald 115 canadese dollar p.p

De zodiac geeft net wat meer. Je gaat heel snel over het water,je zit in de buitenlucht. Kunt sneller keren als er wat gespot is en het is gewoon heel gaaf. Zeeziek totaal niet! Wij gingen met Camron( toergids) op pad. Hij legt even uit waarom je pakken aan moet en legt echt heel veel uit over de zee, de dieren en omgeving.heel nuttig. Wij hebben heel veel bultruggen gezien en het was echt geweldig. Dus niet twijfelen maar gaan!

-amazing- zodiac-exellent tourguide- great deal-a lot of wildlife.... just do it

SpringTideWhaleTours, Manager van SpringTide Whale Watching & Charters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Dear Flurry1,

Bedankt voor het aansluiten bij ons en voor het schrijven van een recensie op Trip Advisor! I'm sorry that I cannot reply in your language, but by translating your review, it sure sounds like you had an awesome time! Thank you so much for taking the time to share your experience.

I'm so happy to hear that you enjoyed your time on the Zodiac with Cameron and got to see some Humpback Whales! You're right; the Zodiac ride is an experience in itself and is an absolute blast if you're after adventure.

Thanks again for joining us. We'd love to see you again if you ever come back to Victoria!

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! Wat een onwijs gave trip en wat een leuke sfeer op de boot door onze guide Greg! Toevallig hebben wij onwijs veel walvissen gezien, waaronder een gevecht tussen 4 bultruggen, 4 orka's en een zeeleeuw! Veel goede info en het varen in een Zodiac (een snelle rubberboot) was super gaaf! Voordeel van de Zodiac tov andere boten is dat je wel sneller op plekken kunt komen die worden gespot door whale-spotters. En je krijgt een heel lekker warm pak, dus je hoeft je niet helemaal in te pakken!

SpringTideWhaleTours, Manager van SpringTide Whale Watching & Charters, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2016

Dear Britte v,

Dank je wel voor de herziening van ons bedrijf!

I wish I could reply completely in your language but unfortunately my Dutch stops there.

Thanks so much for joining us.

Fiona Fogarty
Guest Services Manager

Bekijk meer beoordelingen
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige ervaring! Een aantal bultruggen, orka's die een maaltijd zeeleeuw probeerde te verorberen. De gids Gregory deed alle moeite voor ons en ging zelfs over zijn toegestane tijd heen om ons zo lang mogelijk te kunnen laten genieten van dit spektakel. Uitrusting en boot waren prima in orde.

Dear Lieke D,

Thank you very much for your lovely review.

How cool to get to experience Transient Killer Whales hunting a sea lion! That is not something you get to see everyday. We are delighted that you enjoyed yourself on your Zodiac tour with Greg.

We would love to have you join us again sometime. Thanks again for the review.

Reizigers die SpringTide Whale Watching & Charters bekeken, bekeken ook

Vancouver Island, British Columbia

Victoria, Victoria Capital Regional District

In SpringTide Whale Watching & Charters geweest? Deel je ervaringen!