“Goed eten”

Keukens: Canadees
Wijk: Downtown
Wijk: Downtown
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten. Zeer smaakvolle burger. Prima service. Dames lopen er een beetje bij zoals bij Hooters. Gezellige inrichting.

6 november 2017 beoordeeld

Hip restaurant en daarbij prima en goed eten. Kinder helemaal tevreden met de burger. Genoeg keuze voor de ouders. Lekkere wijn.

11 augustus 2017 beoordeeld

We moesten 45 minuten wachten (met buzzer), maar hebben er heerlijk gegeten. Het is een hippe tent, maar ook prima geschikt met kids. Het ligt geweldig bij het water, waar je de zonsondergang mooi ziet. Ga er eerder heen dan je gepland had, zodat je ondanks de wachttijd toch op het tijdstip eet die je in gedachten had, en het is er prettig rondhangen. Kijken naar de watervliegtuigen, heli's en bootjes.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op bezoek bij onze kinderen die in N Vancouver wonen. Zij adviseerden om deze natte dag te breken met lunch hier. Wel gereserveerd. Aanrader omdat je echt snel aan de beurt bent. De tafeltjes zijn zo gelegen dat je bijna altijd zicht heb op het water, schepen en vliegtuigjes. Leuke eenvoudige maar zorgvuldig samengestelde kaart. Trendy snelle bediening. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Aanrader

11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor schappelijke prijs. Geen top kaart maar volop keuze uit betaalbare gerechten. Niet gereserveerd maar ondanks wachtrij werden we snel geholpen aan een tafel.

Reizigers die Cactus Club Cafe bekeken, bekeken ook

Vancouver, British Columbia
Vancouver, British Columbia

In Cactus Club Cafe geweest? Deel je ervaringen!