“Mooie tent!”

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: West End
10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier alleen even een lokaal biertje gedronken op het deck (boven)... er hangen wat tv’s met sportuitzendingen. mooie locatie

Datum van bezoek: augustus 2018

19 juli 2018 beoordeeld

Een hoop poeha.....slecht eten en duur. Wel leuke plek met mooi uitzicht over de baai. Afkanpper...niet doen

Datum van bezoek: juni 2018
3 juni 2017 beoordeeld

Op aanraden van de mensen van ons hotel, en op wandelafstand, kan je voor een heel betaalbare prijs van een super heerlijke visgerechten genieten.

Datum van bezoek: juni 2017
9 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede bediening, een kaart waarbij het moeilijk kiezen is en heerlijk eten (ik had vis met quinoa) en ook nog als je boven zit Uitzicht op zee!

Datum van bezoek: juli 2015
8 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie voor dit sfeervolle restaurant. Grote eetzaal met veel ramen wat een prachtig uitzicht geeft over het stand. Buiten eten kan ook. Erg vriendelijk personeel en snelle service. Het restaurant is niet goedkoop en de porties vis, krab, kreeft niet bijzonder groot maar de kwaliteit is erg goed! Het voorgerecht, een mixed plate, was daarentegen wel behoorlijk groot, evenals de desserts. Goeie wijn!
Ik vond het er wat rumoerig en de muziek stond naar mijn smaak iets te hard maar ik zou hier zeker nog wel eens heen willen!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die The Boathouse Restaurant bekeken, bekeken ook

Vancouver, British Columbia

Vancouver, British Columbia

In The Boathouse Restaurant geweest? Deel je ervaringen!