“Lekkere lunch, bediening matig”
Beoordeling van De Dutch

De Dutch
Reserveren met OpenTable
De Dutch is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 256 van 4.136 Restaurants in Vancouver
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Downtown
11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren toe aan lunch en kwamen toen hier voorbij. Ik koos de tosti met zalm en mijn vriendin koos een pannenkoek. Vanaf het moment dat we aan een tafeltje werden gezet totdat iemand de bestelling opnam duurde eindeloos. Uiteindelijk hebben we iemand aangesproken (wat nog niet meeviel). De gerechten smaakten heerlijk. Toen we wilden afrekenen was er opnieuw niemand te bekennen en uiteindelijk kwam er een soort opperserveerster met de betaalautomaat. Het was weinig persoonlijk. Voor het eten is het een prima plek voor lunch. De service kan drastisch worden verbeterd zeker als je het vergelijkt met ongeveer alle andere horeca in Vancouver.
PS heel grappig dat veel gasten bitterballen bestelden maar dan niet als borrelhapje maar een bak met tien ballen als lunch!

30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbeten aan het water alwaar de water vliegtuigen opstijgen. Hollandse eigenaar perfecte kaart met Hollandse invloed.

5 juli 2015 beoordeeld

Ontbijtje gebruikt in De Dutch. Wat moet je daar verder over zeggen. Toast, gebakken ei, zalm, koffie. Wel duur allemaal. Ligt aan wisselkoersen.

14 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen langs 'de dutch' en dachten gelijk, leuk daar gaan we ontbijten/lunchen. Eerst 10 min moeten wachten om dat het redelijk druk was... oke dat kan geen probleem. Dan krijg je een tafel toegewezen en zie je dat er 6 tafels leeg zijn, maar nog afgeruimd moeten worden? Toen hebben we 20 min moeten wachten tot onze bestelling opgenomen werd...

Het eten was verder prima maar de bediening heeft duidelijk geen nederlandse werk mentaliteit;-)

24 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie aan het water en gezellig oranje aangekleed (tijdens wk). We hebben hier heerlijke dunne pannenkoeken (niet de dikke pancakes) gegeten. Deze kunnen ook glutenvrij besteld worden. Je krijgt echte Nederlandse Van Gilse stroop er bij.

Reizigers die De Dutch bekeken, bekeken ook

Vancouver, British Columbia

In De Dutch geweest? Deel je ervaringen!