Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Wat een chique hotel! Alles wat goed geregeld, de kamers waren heel schoon en netjes! De locatie is ideaal, veel dingen zijn lopend te bereiken. Wij hebben er zelf voor gekozen om niet in het hotel te eten (ontbijt/diner), dus daar kunnen we geen oordeel over vellen. Het uitzicht vanuit de kamer over de stad was ook erg mooi! Wij zijn alleen maar positief over dit hotel.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 mei 2017 via mobiele applicatie

Onze reis starte in Vancouver. De locatie van het hotel is zeer centraal Downtown. Zeer vriendelijk personeel en een erg mooi hotel. De kamer was zeer ruim en netjes. Zeker een aanrader. Er is een parkeergarage van het hotel waar je de auto kan parkeren.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Bedank Eugene en Sandh... v
HVCMichaelPye, General Manager van Fairmont Hotel Vancouver, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2017

Dear Eugene en Sandh... v,

We would like to thank you for taking a moment to share your review of your recent stay. Hopefully, you made pleasant memories during your stay, both at our hotel and beyond. We are delighted that you enjoyed the attentive service and central location of our property, we are minutes away from some of Vancouver's biggest attractions including Granville Island, Robson Street shopping and the Stanley Park Seawall. We look forward to your next visit and providing you with another exceptional stay at Fairmont Hotel Vancouver.

Warmest regards,

Michael Pye
General Manager
Fairmont Hotel Vancouver

Beoordeeld op 15 september 2016

Het is een hotel met een geschiedenis en zeer centraal gelegen in Vancouver, vlak bij Robson Street met alle belangrijke winkels en vele leuke eettentjes (vooral Aziatisch).
Het hotel zelf heeft prachtige ruime kamers met een ruime badkamer, maar is wel wat ouderwets qua design en aankleding. Maar het belangrijkste is, het is schoon en het personeel uiterst vriendelijk. Het ontbijt is zeer uitgebreid en diverse mogelijkheden zijn aanwezig. Een krantje erbij is ook geen probleem, er is een ruime keuze van locale krant tot USA Today. In het hotel zijn de luxe modehuizen met een winkel aanwezig van Louis Vuiton tot Guchi, Omega en Dior, dus als je daar naar op zoek bent hoef je niet ver te gaan. Er is een zwembad en een Gym (24/7 beschikbaar) alsmede een health & beauty center (niet goedkoop).

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2015

Dit hotel behoort tot 1 van de betere hotels van Vancouver. Het centraal gelegen hotel is misschien niet voor ieders budget maar zeker de moeite waard om er tenminste 1 nacht te verblijven. Je komt echt tot rust.

Kamertip: Kamers zo hoog mogelijk voor het uitzicht
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 mei 2015 via mobiele applicatie

Het Fairmont hotel de "Castle of
The City" we hebben hier twee nachten geslapen. De bedden zijn echt geweldig. Mooie kamers alleen beetje gehorig. Is net compleet gerenoveerd. Vooral het ontbijt is geweldig. Voor wifi moet je betalen. Er is een fitness en een binnenzwembad.

Verbleef: mei 2015, reisde voor zaken