Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel heeft een uitstekende ligging in de stad. Geen auto nodig, die hebben wij pas na vertrek opgehaald. Kamer prima, goed bed, mogelijkheid om koffie/thee te zetten. Eigenlijk zou je er ook kunnen koken, want complete keuken aanwezig. Ontbijt moet je niet veel van voorstellen, je kunt een broodje roosteren, een stuk fruit pakken en (overigens goede) koffie uit de machine maken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een prima hotel in centrum Vancouver, met een meneer die de deur opent en hulp bij taxi aanvraag. Goede kamer met suite, was blijkbaar een upgrade. Ontbijt waardeloos in een veredelde kantine! Ten eerste was het zoeken waar je überhaupt kon ontbijten, op tweede verdieping. Ontbijten dus gewoon buiten de deur!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is goed gelegen op de hoek van de Robsonstreet in het centrum van Vancouver. De kamer is ruim, verdeeld over twee ruimtes. Een zitkamer zonder ramen en een slaapkamer met. Een kleine keuken met oa gelegenheid voor het zetten van koffie en thee. Prima badkamer. De enige nadelen zijn een luidruchtige airco, wat is op te lossen door de slaapkamerdeur te sluiten. En een zeer beperkt ontbijt.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 8 augustus 2018

We verbleven hier onze eerste 2 nachten in Canada en hadden met ons gezin een 2-bedroom suite die heel ruim was voor ons vieren. De kamers hadden grote ramen waardoor je goed van het mooie uitzicht kon genieten. Het ontbijt dat is inbegrepen is niet heel uitgebreid maar wel goed. Het hotel ligt heel centraal, veel van de bezienswaardigheden zijn goed te voet te bereiken.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

Wij hebben hier 2 nachten geslapen. Kregen een upgrade bij het inchecken waardoor wij een kamer op 18e verdieping kregen. Super uitzicht van de stad en de bergen. Ruime kamer met woonkamer ruimte, kitchenette en een fijne badkamer. Ontbijt veel zwaar tegen, hebben de 2e dag ergens anders gegeten voor ontbijt. Locatie was ook top, makkelijk de stad in lopen en waren wat winkels dichtbij. Rustige omgeving maar wel dichtbij alles. Vancouver is sowieso een makkelijke stad om door te lopen.

Kamertip: Als je er tegen kan een hoge verdieping vragen (18e) voor het uitzicht, krijg je geen spijt van.
Datum van verblijf: juli 2018
Jim M, General Manager van Rosedale on Robson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

It seems that our location has worked well for you during your stay in Vancouver. Thank you for your feedback.