Beoordeeld op 8 september 2017

Hebben er het weekend doorgebracht tijdens Canada day. Vlotte valet service, mooie, rustige kamer. Groot voordeel is de nabijheid van de haven en de daarbij horende aktiviteiten tijdens Canada day. Het ontbijt is er heerlijk met ruime buffetkeuze. Je kon in de ontbijruimte ook mooi live de Tour de France volgen.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 februari 2017

Het uitzicht over de haven is top. Je kan de hele dag de watervliegtuigjes zien opstijgen. Is wel een verouderd hotel heeft kleine bedden en de fitness en zwembad is redelijk. Het voldoet aan de prijs die je betaald. Locatie is zeer centraal

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 september 2015

Verzorgt hotel. Mooi gelegen, vlakbij gas district op loopafstand. Personeel behulpzaam. Kamers groot en schoon. Wij hadden zicht op de watervliegtuigen. Fantastisch. Ontbijt niet in hotel. In de buurt leuke stekjes.

Verbleef: augustus 2015
Beoordeeld op 15 september 2015

Dit hotel was vlakbij de haven gelegen, een mooie wandelpromenade langs de haven.
De kamers waren heel ruim en comfortabel. Gratis WiFi in de kamers. Een uitgebreid en lekker ontbijt en avondmaal voor toch een grote groep. Vriendelijke bediening.

• Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
Beoordeeld op 15 september 2015 via mobiele applicatie

Voor 2 nachten in dit hotel een kamer geboekt. Alles was heel goed geregeld, echter zijn de kamers wel gedateerd. Zonde. De wifi was op zich goed, maar niet altijd stabiel op de kamer.

De locatie is goed, vlakbij de harbour. De hop on hop off bus stop voor de deur, ideaal is je via deze wij de stad wil leren kennen.

Complimenten voor de conciërge, echt een geweldige dame die ons van super goede tips heeft voorzien. Een aanrader om haar advies te vragen!
Overig personeel is ook zeer vriendelijk.

Verbleef: september 2015