Beoordeeld op 7 september 2018

Twee nachten verbleven in dit mooie hotel met ruime, schone kamers. Vriendelijk personeel.
Vanwege een late vlucht vroegen het verzoek gedaan voor een late check-out. Geen probleem, maar het hotel zat vol dus 12 uur (ipv 11 uur) was wel mogelijk. De dag van vertrek nogmaals gevraagd en toen konden we tot 1 uur blijven (zonder extra kosten). Dus uitstekende en gastvrije service.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het Blue Horizon Hotel ligt midden in de winkelstraat (Robson St) en is prima bereikbaar. Direct naast het hotel is een parkeergarage. Onze kamer op de 30e verdieping gaf (vanaf een klein balkon) een prachtig uitzicht over de stad en de bergen aan de van overkant Vancouver Harbour. Prima hotel in een mooie en vriendelijke stad.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 september 2016

we zochten en vonden een hotel in Robson Street met mogelijkheden voor openbaar vervoer, restaurants in de buurt en kamers waar de ramen open konden in verband met allergie voor airco's. Gevonden! Blue Horizon had het allemaal en bovendien ruime kamers met goede bedden en een eigen restaurant dat ook nog eens betaalbaar is.

Kamertip: we hadden een kamer met twee queensize bedden en daarnaast een ruim zitstuk
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 september 2016

Een zeer goed hotel met uitzicht op de grote haven van Vancouver en het Stanleypark. Zeer ruime kamer en een kingsize bed. Het hotel is gelegen aan Robsonstreet met een zee aan restaurants en barretjes

Kamertip: Een hoge kamer vragen, dan is het uitzicht zo mooi.
  • Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 2 september 2016

Wij hebben hier eind juli, begin augustus voor 5 nachten verbleven. Mooi hotel, mooie kamers. Hier ontbrak niets en alles was voorzien. Vriendelijk personeel kortom een aanrader en zeker ons hotel voor een volgend bezoek.

Kamertip: Vraag een hoekkamer + een hoger verdiep en dan krijg je het mooiste zicht over Vancouver.
  • Verbleef: juli 2016, reisde met een partner