“Restaurant”
Beoordeling van Teahouse in Stanley Park

Teahouse in Stanley Park
Geclassificeerd als nr. 54 van 4.117 Restaurants in Vancouver
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Stanley Park
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lokatie en entourage was schitterend. Verder pretenderen zij een luxe restaurant te zijn maar het voldoet totaal niet aan de verwachtingen. Wij bestelden een 3- gangen menu a la carte en stonden met een uur weer buiten. Het personeel was overdreven vriendelijk en kwamen zo vaak vragen of alles naar wens was dat het irritant werd. Daarnaast was de kwaliteit en de opmaak van de gerechten zwaar onder de maat. Het was te eten maar wij gingen met een zwaar katergevoel de deur uit. Wij zouden iedereen adviseren om je dure geld, want het was echt duur, ergens anders uit te geven.

Sequoia R, Customer Service Coordinator van Teahouse in Stanley Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juni 2018

Dear Hein,

Thank you for sharing your recent dining experience at Teahouse in Stanley Park. We sincerely value your feedback and would appreciate the opportunity to follow up with you. If it is convenient, please provide us with your phone number as our restaurant manager would like to contact you. Your information can be sent to feedback@vancouverdine.com.

We look forward to hearing from you.

Sincerely,

Annie Cheng
Customer Service Coordinator

8 augustus 2017 beoordeeld

Op een zonnige dag een lunch kunnen nemen in dit mooie restaurant is pure verwennerij.
Daar we niet gereserveerd hadden moesten we even wachten maar geen probleem. Reeds snel was een tafel buiten klaar.
Vriendelijke bediening, lekkere frietjes, correcte bereiding van de vis en het vlees.
Zeer mooi verzorgd interieur met prachtig uitzicht.

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep in Teahouse geluncht. Bediening zeer attent en behulpzaam, lunch met 3 gangen en vooraf amuses prima verzorgd en zeer smakelijk. Eenvoudige doch goede wijnkaart. Na een stevige wandeling zeker een bezoek waard, ook mooie locatie voor de borrel!

15 februari 2017 beoordeeld

Heerlijk geluncht na het fietsen door stanley park. Heeft een luxe uitstraling en eigenlijk is dat ook zo. Je kan er niet alleen thee drinken maar ook lux eten. Bediening is niet zo snel

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg duur eten en een niet heel vriendelijke staff. Zijn wat ongeduldig en zeker niet flexibel! Zelfs als er veel plekken vrij zijn wordt je op een wachtlijst geplaatst en wacht je zon 10 min op een plek. Het eten zelf was lekker, wel onwijs duur! Zou er niet weer heen gaan.

Sequoia R, Customer Service Coordinator van Teahouse in Stanley Park, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 september 2016

Dear Britte,

We appreciate you taking the time to communicate your dining experience as we value your feedback.

Our restaurant manager would like the opportunity to follow up with you, so if convenient please email your phone number to feedback@vancouverdine.com.

We look forward to hearing from you.

Sincerely,

Annie Cheng
Customer Service Coordinator I Sequoia Company of Restaurants

Reizigers die Teahouse in Stanley Park bekeken, bekeken ook

In Teahouse in Stanley Park geweest? Deel je ervaringen!