Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.791)
Beoordelingen filteren
2.791 resultaten
Waardering van reizigers
2.073
565
98
38
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.073
565
98
38
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.791 beoordelingen
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken
Beoordeeld op 26 januari 2016

We hadden het meest prachtige verblijf st de St Regis in Vancouver. De kamers waren ruim en prachtig. En de service was onberispelijk. Het inbegrepen ontbijt was ook erg goed. Waar voor uw geld. We zijn zeker voornemens terug te gaan.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank sarahmZ9688JT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.Oorspronkelijk ingezonden in Engels op www.tripadvisor.co.uk. De oorspronkelijke versie bekijken
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 februari 2016
Google-vertaling

Thank-you very much for your kind review of our hotel. Our team takes great pride in making sure that every stay is memorable and reviews like yours are a great reward for all that hard work.

I invite you to contact me directly if you have any other comments about your stay. We look forward to the opportunity to host you on your next visit to Vancouver.

Warm regards,
Jeremy Roncoroni
General Manager, St. Regis Hotel
gm@stregishotel.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 september 2014

Zeer slecht hotel,zeeeeeeer lawaaierug door het straatlawaai de hele nacht door. Slechts drie keuzes van ontbijt, enkel bereidingswijze van de eierenis anders. En als je wat afwijkt van deze drie ontbijten (vb. Geen eieren, maar 4 sneetjes toasrt ipv de toegestane twee, worden deze extra twee sneetjes bijkomend aangerekend! Nooit meer!!!!!!

  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Ronny B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 juli 2012

Het St. Regis heeft een goede ligging downtown Vancouver. Direct naast winkelcentra en in de buurt zijn een aantal goede restaurants. Er werkt efficient en klantvriendelijk personeel. Minpuntje is de garage in het gebouw ernaast. Alles bij elkaar een heel gedoe om met koffers van de garage door de lobby van het andere gebouw weer naar St. Regis te komen.
Groot pluspunt: gratis wifi in de hotelkamer en onbeperkt intercontinentaal bellen. De kamer is klassiek ingericht, schoon en verzorgd.

  • Verbleef: juni 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 197netherlands197
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 september 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken