Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.760)
Beoordelingen filteren
2.760 resultaten
Waardering van reizigers
2.050
558
97
38
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
2.050
558
97
38
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.760 beoordelingen
9 september 2014 beoordeeld

Zeer slecht hotel,zeeeeeeer lawaaierug door het straatlawaai de hele nacht door. Slechts drie keuzes van ontbijt, enkel bereidingswijze van de eierenis anders. En als je wat afwijkt van deze drie ontbijten (vb. Geen eieren, maar 4 sneetjes toasrt ipv de toegestane twee, worden deze extra twee sneetjes bijkomend aangerekend! Nooit meer!!!!!!

  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Ronny B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
20 juli 2012 beoordeeld

Het St. Regis heeft een goede ligging downtown Vancouver. Direct naast winkelcentra en in de buurt zijn een aantal goede restaurants. Er werkt efficient en klantvriendelijk personeel. Minpuntje is de garage in het gebouw ernaast. Alles bij elkaar een heel gedoe om met koffers van de garage door de lobby van het andere gebouw weer naar St. Regis te komen.
Groot pluspunt: gratis wifi in de hotelkamer en onbeperkt intercontinentaal bellen. De kamer is klassiek ingericht, schoon en verzorgd.

  • Verbleef: juni 2012, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 197netherlands197
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: september 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2018, reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
STregisVancouver, General Manager van St. Regis Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken