“Leuke overdekte Food markt”
Beoordeling van Granville Island

Granville Island
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 11,63*
Vanaf
Vancouver AquaBus Ferry Ticket
Geclassificeerd als nr. 2 van 374 dingen om te doen in Vancouver
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Nee
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel verschillende soorten eten en ingrediënten. Zeer smaakvol en gezellig. Vanaf 19:30-20:00 wordt het snel rustiger.

28 mei 2018 beoordeeld

Of je nu oud of jong bent, Granville Island biedt je genoeg vertier. Een binnenspeelparadijs voor de jeugd, een bierbrouwerij waar je heerlijke biertjes kunt proeven, leuke winkeltjes en restaurantjes. En het mooie van alles is, je bent er zo met de watertaxi!

1 mei 2018 beoordeeld

met overzetbootje naar granville island. Daar is overdekte hal met allerlei winkeltjes waar je echt alles kan vinden om te eten. Maar wel superdruk.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we familie hebben in N, Vancouver waren we hier al een paar keer voor een snel bezoek geweest. Nu hadden we slentertijd. We zijn helemaal achterlangs de gebouwen langs het water gelopen. Je ziet dan ook het doen en laten van de eigen bevolking. Kinderen op canoe les, ouderen gymmen, sport en spel, dans in de oude gebouwen. Erg leuk. De winkeltjes en de boten zijn bezienswaardigheden op zich. En een lunch in de foodmarket is gewoon heerlijk. De huizen van de seacity op het water zijn wel heel apart. Een dorpje op zich. Relaxte plaats om rond te zwerven. Zelfs in maart lekker buiten zitten met straatmuziek.

Bekijk meer beoordelingen
6 februari 2018 beoordeeld

Grote Food Market met alle denkbare keukens en een goed adres om kadootjes te scoren. Kijk uit dat je niet met de bus er overheen rijdt zoals wij per ongeluk. Bedoeling is dus dat je met de bus voor Granville voor Granville Bridge stopt :-)

Reizigers die Granville Island bekeken, bekeken ook

Vancouver, British Columbia
Vancouver, British Columbia

In Granville Island geweest? Deel je ervaringen!