Vandaag geopend: 10:00 - 17:00
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Vancouver
vanaf US$ 29,90
vanaf US$ 162,50
vanaf US$ 29,90
vanaf US$ 111,10
Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Was een leuk bezoek,je krijgt waar voor je geld,mooi en zeer schoon,goed onderhouden. We waren er vroeg dat was fijn.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Een parkeerplek vinden is al een opgave, dus op een drukke dag ga wat verder staan en loop er naar toe.

Het aquarium is duur en eigenlijk heel klein. Sommige dingen zijn leuk om te zien zoals de kwallen en de zeeotters. Bij de dolfijnshow moet je niet 1 seconde na de start aankomen want je ziet echt niets meer door de massa mensen.

De BELUGA'S, natuurlijk de highlight van het aquarium waren er tijdelijk niet (hebben wij vooraf niet goed gekeken/gelezen).

Ik zou het niet nog een keer bezoeken.

Beoordeeld op 14 juli 2017 via mobiele applicatie

Leuke activiteit voor enkele uurtjes. In de ochtend lekker rustig. Mooie aquariums. Parkeren in het park wel prijzig. 3,50 per uur.

Beoordeeld op 9 juli 2017

op de reclame die je ziet lijkt het véél groter. Dit is ook wat ouder. als je ooit in MONTERY bay in USA geweest bent, ga dan niet naar hier.

Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

Geweldig aquarium met veel thema's en buitenactiviteiten met dolfijnen en witte baluga's. Gelegen in een fraai park.

Datum van activiteit: september 2016