Beoordeeld op 4 november 2017 via mobiele applicatie

Klassiek hotel, nette grote kamer.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goed gelegen op wandelafstand van de cruiship terminal.
Op de kamer is een minibar, koffiemachine.
Geen gratis internet op de kamer, hiervoor moet je naar de lobby.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Navid S, General Manager van The Sutton Place Hotel Vancouver, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Guest,

Thank you for staying at the Sutton Place Hotel Vancouver. We are pleased that you had an enjoyable stay with us. For your future stays, please consider our room packages include Wifi and other hotel benefits, i.e. continental breakfast buffet for two or parking etc. We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 21 september 2017 via mobiele applicatie

Op doorreis hier een nacht verbleven. Mooi klassiek hotel. Kregen gratis upgrade naar een betere kamer. Lokatie in het centrum is prima. Dichtbij alle bezienswaardigheden. Personeel alleraardigst. Goed a la carte ontbijt.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Navid S, General Manager van The Sutton Place Hotel Vancouver, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Dear Guest,

Thank you for the positive review of your recent experience with us. We are happy to hear that our friendly staff helped to make your stay a pleasant one and you enjoyed our location in the heart of downtown Vancouver. We hope to welcome you back to The Sutton Place Hotel Vancouver soon.

Beoordeeld op 29 augustus 2017

Ligt erg centraal, Vriendelijke mensen. Onze kamer was een suite met een keuken, woonkamer en dinertafel en ruime slaapkamer. Badkamer was in verhouding klein maar alles wat je nodig hebt was er.
Is een klein winkelte waar je koffie en kleine versnaperingen kunt halen. Ontbijt was ook goed, ruime keuze. Je kunt ook lekker buiten zitten.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Navid S, General Manager van The Sutton Place Hotel Vancouver, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2017

Dear Guest,

Thank you for choosing La Grande Residence at The Sutton Place Hotel Vancouver. We are pleased that you enjoyed your stay and our location. We look forward to welcoming you back soon.

Beoordeeld op 21 april 2016

Keurig Hotel om de hoek van de bekende Robson street. Kamer was netjes en voorzien van groot raam met fraai uitzicht op Robson street. Hotel komt op foto's net iets luxueuzer over dan in werkelijkheid. Maar zou hier zo weer boeken. Waterfront en Gastown en andere trekpleisters op loopafstand. Wifi op kamer tegen meerprijs

• Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Locatie is prima, ligt rustig gelegen op loopafstand van diverse winkelstraten, haven, water en bezienswaardigheden.

Kamers zijn niet heel groot maar prima.

Een punt van kritiek is toch wel de gehorigheid, zo kun je in de ochtend het "urineren" horen van de kamer boven je :-(.

Ook is de brandweerkazerne om de hoek afgelopen nacht twee keer met sirenes de hoek om gekomen.

Al met al een redelijke aanrader.

Verbleef: maart 2016, reisde met vrienden