Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Heel leuke uitvalsbasis om Vancouver te bezoeken. Mooi hotel, supervriendelijk personeel. Ruime kamer en prachtige badkamer. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Zeer centraal gelegen in het hartje van Vancouver.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 13 november 2017

Dit hotel is zeer prettig gelegen in het hart van Vancouver. Veel interessante plaatsen liggen op loopafstand. Alles was eigenlijk prima geregeld. De service was vriendelijk en zeer attent. De kamers ruim en heel prettig ingericht. De maaltijden en het ontbijt waren van zeer goede kwaliteit. ondanks het feit dat het hotel redelijk groot was, deed het toch kleinschalig aan.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Voor onze twee dagen in Vancouver hebben wij geslapen bij L’Hermitage Hotel. Een zeer goede keuze. Het hotel ligt in hartje Vancouver en alles is op loopafstand. De service van het hotel in fantastisch: gratis fietsen, gratis flesjes water om mee te nemen en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn ruim en netjes. De bedden liggen goed. Het zwembad is niet groot, maar voldoende om even in af te koelen na een warme dag.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 september 2015

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en de kamer was ruim en groot. Er zit een complete keuken in met veel luxe. In verhouding was de badkamer weer vrij klein, maar was wel compleet.
Het personeel doet er alles aan om je van alle gemakken te voorzien. Wij zijn heel goed geholpen met het reserveren van mooie restauarants. Het zwembad is ook erg prettig.

Kamertip: Alle kamers
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 14 oktober 2013

op vakantie in canada verbleven wij 3 nachten in dit hotel.vriendelijke ontvangst,veel informatie en valet service was het eerste dat op viel.prachtige kamers en een zeer goede ligging tov alle bezienswaardigheden.prima ontbijt en ook hier weer zeer goed opgeleid personeel.

Datum van verblijf: september 2013