“Goed ontbijt. Vriendelijke service. ”
Beoordeling van Cora Breakfast & Lunch

Cora Breakfast & Lunch
Geclassificeerd als nr. 49 van 4.118 Restaurants in Vancouver
Wijk: Robson Street
Wijk: Robson Street
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt ontbijt restaurant. Simpele inrichting. Vriendelijk en voldoende personeel. Voldoende keus op de kaart. Zeer grote porties. Aanbeveling: keuze tussen small en medium toevoegen aan menukaart.

30 september 2017 beoordeeld

Meteen naast ons hotel aan Robsonstreet. Nog nooit zo heerlijk en relaxt ontbeten in het buitenland.Ik had elke ochtend een grote glazen bowl met banaan,aardbeien, muesli en yoghert. Mijn man eieren, ham en toast, erbij koffie en thee. Alles heerlijk, super vers en geweldig personeel!

20 september 2017 beoordeeld

Goed restaurant met een zeer goede keuken. Vriendelijke medewerkers. Een uitgebreide kaart. Een minpuntje is de kleine tafeltjes.

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijt gehad bij cora (zie foto's) , zeker een plek om langs te gaan als je in de buurt bent.

5 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer groot aanbod, van super gezond tot echt vreselijk vet. Kom voor 8 uur voor de early bird specials (de helft goedkoper, wel een iets kleiner gerecht)

Reizigers die Cora Breakfast & Lunch bekeken, bekeken ook

Vancouver, British Columbia

In Cora Breakfast & Lunch geweest? Deel je ervaringen!