Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Beoordeeld op 19 september 2015

Hotel ligt heerlijk net buiten het plaatsje, midden in de bossen op de kliffen uitkijkend over de oceaan. Zeer vriendelijk personeel. De suite met 1 slaapkamer was geweldig. We keken uit over de oceaan. Rustig hotel in rustige omgeving.

Kamertip: Suite met 1 slaapkamer is het beste.
Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 19 augustus 2015 via mobiele applicatie

Dit was een lastige beoordeling... Eerst de goede punten: het super uitzicht (als je er wat van kan zien zonder de zee mist, maar daar kunnen ze natuurlijk niets aan doen), het erg lekkere ontbijt, het vriendelijke personeel en de gezellige lounge. Maar dan de minpunten, met de kamer voorop. Deze is erg klein, er past net een bed en een rechte houten stoel in en erg basic ingericht. De badkamer is zo mogelijk nog kleiner, zo klein zelfs dat de wastafel er niet in paste maar in de kamer tegen de wand geplaatst was, waardoor deze nog kleiner aanvoelde. Voor twee nachten ging het allemaal net maar het had dan ook niet langer moeten duren. Bij een loopje over het terrein naar o.a. De andere gebouwen zagen we veel ruimere kamers met zitje en kitchenette dus als je dat wilt vraag er dan duidelijk naar bij het boeken. De lounge was weliswaar sfeervol ( en had prima WiFi) maar daar zaten we 's avonds dan ook (net als veel andere gasten) om nog wat te lezen want in de kamer kon dat niet. Ook jammer dat in dezelfde lounge het ontbijt wordt geserveerd. Er is voor een paar mensen plaats aan een tafel, de rest zit in diepe oude banken wat het eten erg lastig maakt. Omdat ik niet weet wat de kamer heeft gekost (geboekt als totaalreis) kan ik over de prijs kwaliteit verhouding niets zeggen maar ik hoop dat dit niet teveel heeft gekost.... (Maar alles is duur in Tofino dus ik vrees het ergste...) kamer eigenlijk dus 1 of 2 uit 5, pluspunten maken er 3 uit 5 van maar er moet vast beter te krijgen zijn.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 26 juli 2015

Prachtige ligging aan het water en midden in het groen. De lounge geeft een Africagevoel. Totale rust. Waar vindt je nog reizigers die rustig een boek lezen of gewoon naar de zee staren? De manier van ontbijten is uniek: ieder kiest zijn plekje in de lounge om te genieten van het zeer goed ontbijt. Koffie, thee en gebak heel de dag beschikbaar.
Maar!!!. Deze lodge is een onderdeel van de wat verder gelegen hoofdlodge. Hier vindt ge het restaurant en de bar. Onze lodge heeft veel trappen en geen lift. Minder geschikt voor mensen die hier een hekel aan hebben.
Het grootse nadeel: de grootte van de kamer! Totaal ontoereikend. Daar de lavabo zich in de kamer bevindt is er absoluut geen plaats voor wat dan ook: geen kast, alleen twee schuiven in de nachttafel. Geen koffiezet, wekkerradio, tv. Er is absoluut geen plaats voor uw bagage. Boek een ander type kamer: er zijn er verschillende maar waarschijnlijk met een prijsverschil.
Dit hotel is een verborgen juweel met een groot, groot probleem: de minuscule kamer.
Jammer.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 25 juni 2015 via mobiele applicatie

Van al onze hotels in Canada was dit de slechtste keus. Onze travel agent had de goedkoopste kamer geboekt, nog steeds prijzig. We hadden uitzicht op de bosjes aan de achterkant, de kamer rook verschrikkelijk muf en was heel klein. Zo klein dat de koffers niet uitgeklapt naast het bed pasten en de wastafel stond naast het bed in plaats van in de badkamer. Ook geen koelkastje zoals bij alle andere hotels in canada. Alles zag een oud en gedateerd uit. Wij hebben uiteindelijk niet in deze kamer overnacht, maar bijbetaald voor een upgrade naar de duurste kamer, omdat er niks anders was. Deze suite was wel mooi, met woonkamer/keuken en jacuzzi met uitzicht op de oceaan. Het ontbijt stelt niet zoveel voor, weinig keuze en je moet zelf afruimen. Past niet bij de prijzen die dit hotel hanteert.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 7 juni 2015 via mobiele applicatie

Heel mooi verblijf met goede voorzieningen en vriendelijke mensen.bijzonder mooie weg naar de lodges door een zeer oud bos. De lodges bieden prachtig uitzicht op de Pacific Ocean vooral bij het eerste en laatste licht van de dag,kortom een top plek!

Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Reisde met vrienden