Beoordeeld op 26 juli 2018

Hotel is gelegen aan een prachtig zandstrand. Kamers zijn ruim en inclusief een mooie badkamer met douche en bad. Enige nadeel, 2 dubbele bedden op de kamer maar vrij smal voor met 2 volwassenen naar ons mening. Over het restaurant en bediening niks dan lof!!!! Oesters, Tartaar van bizon, Crab, Dessert, wijnen en bediening waren TOP!!!!!! Beste diner van onze hele vakantie. Hotel is niet goedkoop maar das een keuze die je maakt. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 18 juli 2018

De lodge ligt op het strand, fantastisch.
Wij hadden een ocenview kamer, ruim, ok badkamer.
Kinderen hadden zelfde type kamer maar moesten door de keuken om er te komen en raam gaf uit op parking waar s ochtend vroeg werd geleverd. Niet fijn.
Ontbijt is middelmatig.
We hadden er ook eens diner, krab was goed maar tonijn was nog bevroren.
Aan te raden omwille van de ligging, voor de rest zeer middelmatig.

Datum van verblijf: juli 2018
Tim H, Owner van Long Beach Lodge Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

The room types were different and would have been explained to you if you had booked with us directly. While you were in a deluxe beach front, you booked your children into a standard room. I would hope that if the tuna was indeed frozen, you reported it to your server.

Beoordeeld op 26 oktober 2016

Wij waren hier 2 nachten,voor ons had het langer mogen duren.. Prachtig gelegen,direct aan het strand. Wij hadden een wat mindere kamer,gelegen in de kelder leek het wel. Het restaurant is heel goed,om te eten en te ontbijten..

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 22 augustus 2016 via mobiele applicatie

Wat een super hotel aan een prachtig strand. Wij hadden een deluxe oceanfront kamer op de begane grond met uitzicht op t strand. Kamers waren prima maar vooral de ligging is top. Hotel heeft een eigen surfschool wat super is. Ontbijt was niet inbegrepen, en wordt geserveerd aan tafel. Het restaurant is prijzig, goedkoper eten kan bij de bistro aan t strand waar je ook lekker buiten zit. Hotel is echt een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2016
Tim H, Owner van Long Beach Lodge Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2016

Thank you, I am pleased that you enjoyed the hotel and found the location to be top notch. We are really blessed with a beautiful beach! Thank you for visiting Canada and our west coast.

Beoordeeld op 28 mei 2015 via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar een uiterst geriefelijke en luxe locatie, die ook nog eens prachtig aan de oceaan ligt... Dan is het deze plek. We sliepen in een suite met dubbel bad en kingsize bed. Van alle gemakken voorzien. De staf is erg vriendelijk. De ligging is echt fenomenaal. Er is een prachtige branding waarin de hele dag wordt gesurfd. Het restaurant is prima en een mooie plek om heerlijk te zitten en van een drankje te genieten. Het resort ligt net voor het stadje. Ongeveer 5 minuten rijden en je zit in de gezellige drukte van Tofino

Datum van verblijf: mei 2015
Tim H, Owner van Long Beach Lodge Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2015

Thank you for your review, I hope you will visit us again in the future.