Beoordeeld op 30 oktober 2017

Wij vonden de plek die we hadden het minste van alle plekken op verschillende campgrounds,zeer klein nl, maar de campground zelf is prachtig. Goed onderhouden, mooie ligging aan zee met eb en vloed, en een prima service. Wij hadden de pech dat onze jongste zoon is gevallen op het stand daar en we naar een arts moesten. De hulp bij de office was prima, vriendelijk personeel.
Verder mochten we hier gratis hout pakken voor een vuurtje, had het goede wifi en een Starbucks waar je van 8-15 uur gratis koffie en thee kon halen. De rest was wel betaald. Wasmachine 3CAD, droger 2CAD, en daar waren er voldoende van aanwezig

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 25 augustus 2017

Vanuit Cambell river een mooie tocht gehad naar Tofino. Eerste stuk ober hoofdweg 9 gereden, wat niet zo indrukwekkend is als de toerisctische route op de heenweg, maar goed. Halverwege rechtsaf geslagen richting Tofino. Een hele mooie route om te rijden.Daarna gearriveerd op Crystal Cove campground. Prima camground aan zee. Klein maar fijn. Gratis hout om een kampvuurtje te maken in de avond.

Kamertip: Alle plekken zijn vergelijkbaar. En ok.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017 via mobiele applicatie

Fijne plaatsen, beperkte privacy. Receptie zeer professioneel en verzorgd. Zorgeloos en een aanrader. 4km van Tofino . Lopen of op de fiets. Strand op 2 minuten. Walvissen zwemmen langs. De hikes die we wilden doen waren gesloten vanwege onderhoud. Jammer. Maar een paar hebben we wel gedaan. Stiekem. Prachtig!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 26 april 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben gebruik gemaakt van de camperplaatsen. Prima plekken, full hookup, goede toiletten en douches. Receptie super vriendelijk, gratis dvd's te leen.
Fantastische ligging aan het strand.
3 km van tofino.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2016

Nadat bleek dat Bella Pacifica (aan zee) geen plaats meer had voor onze 32 ft RV, 1 overnachting op Crystal Cove gedaan voor C$67. Het park is mooi aangelegd, grote receptie, veel bloeiende planten. de RV plaatsen zelf zijn niet bijzonder groot, er is een speeltuintje voor kinderen en je kan zo het strand oplopen. Torino is populair, wij vonden het niet zo speciaal (op een zonnige dag in sept), tenzij je er een excursie gaat doen, maar de camping(s) duur.

Datum van verblijf: september 2016