Beoordeeld op 29 juli 2018 via mobiele applicatie

Een erg vuil hotel dat slecht onderhouden is. Vuil beddengoed, duizendpoten in het bed, mieren overal, onaangename geur in de kamers. Alles is oud en versleten. Ook erg veel lawaai in het hotel zelf 's nachts, veel feestende jongeren. Zelfs 1 nacht was hier te veel.

Datum van verblijf: juli 2018
Harley E, General Manager van Sandman Hotel Penticton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2018

Hello JelenePauwels, Thank you for your review. I do apologize for the poor impression you were given of our hotel. I want to make you aware that is not our standard and we will address the concerns you have passed along.

Warm Regards,

Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt nogal afgelegen naast een autohandel en dergelijke. Echter, als je weet hoe je moet lopen dan ben je in 10 minuten aan de rand van het meer. Aan die boulevard zijn meerdere eetgelegenheden. Het hotel heeft zelf geen restaurant, wel
ligt er een Denny’s naast. De kamers zijn in orde, ziet er netjes uit. De voorzieningen zijn eenvoudig. De Wifi op de kamer doet het goed.

Datum van verblijf: mei 2018
Harley E, General Manager van Sandman Hotel Penticton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Hello Gator1011, Thank you for your recent stay with us. We appreciate your feedback and hope you enjoyed your trip to Penticton.

Warm Regards,

Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwamen inchecken rond 14h maar onze kamer was nog niet klaar. De jongedame aan de balie deed geen enkele moeite om te bekijken of een gelijkwaardige kamer wel al gepoetst was dus moesten we nog 2 uur wachten, wat een afknapper! De kamer is oppervlakkig netjes maar als je beter kijkt zie je toch dat de hygiëne onvoldoende is (haar op toilet, vieze vlekken op ons douchegordijn, spinnenweb in hoek plafond, stof op bedrand, ...). De douche werkte goed en de doucheproducten zijn van goede kwaliteit. Dit is wel één van de weinige hotels dat wij zagen met een net ventilatierooster in de badkamer! Het bedlinnen voelt zacht aan maar toen we gingen slapen lag er zand in ons bed en zagen we vlekken op het bedlinnen, zowel vanbuiten als vanbinnen op beide bedden (zie foto). Het hotel heeft een gezellige bar maar geen ontbijtmogelijkheid. Naast het hotel ligt wel het restaurant Denny's maar dat vonden wij te vettig. In de stad (15-30 minuten wandelen) zijn er andere goede opties. Voor deze prijs verwachten wij geen luxe maar wel een nette kamer maar helaas kregen we dit niet. Absoluut geen aanrader!

Datum van verblijf: juli 2017
Harley E, General Manager van Sandman Hotel Penticton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Hi Annsootje,

Thank you for your review. I m sorry that we we didn't have your room ready earlier. The staff try to accommodate early check-ins as business demands. I am not pleased with the level of cleanliness of your room we provided and want you to know I appreciate you making me aware of this.

Thank you once again for your comments.

Sincerely,

Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Sterk verouderd hotel. Muffe geurende kamers, slecht schoongemaakt, geen schone handdoeken, bed op een provisorisch getimmerd onderstel waarvan enkele latten er gewoon onderuit steken zodat je je been kapot loopt, geen mogelijkheid om kamer te luchten, erg warm en benauwd, airco maakt veel lawaai maar koelt nauwelijks.
Nooit meer!!!!!

Datum van verblijf: mei 2017
Harley E, General Manager van Sandman Hotel Penticton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2017

Thank you for your review.

My deepest apologize for your recent stay with us. Your feedback is valuable to the staff and management for us to strive to improve our services.

Please let me apologize once again on behalf of the hotel.

Beoordeeld op 10 september 2015 via mobiele applicatie

Van buiten ziet het hotel er niet erg aantrekkelijk uit, binnen wordt dat goed gemaakt. We zijn vriendelijk te woord gestaan bij de receptie. En de kamer is ruim, jammer dat er twee kleinere bedden zijn in plaats van een grote. Lekker zwembad. Voor eten hoef je niet ver te gaan, in bar one kun je lekker en betaalbaar eten.

Datum van verblijf: september 2015
CoreyJessup, General Manager van Sandman Hotel Penticton, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2015

Dear Guest,

Thank you for your comments regarding your stay, we look forward to welcoming you back in the near future,

Regards